Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Romy hier!

Hallo lieve leden! Ik zal me ook maar eens voorstellen: ik ben Romy,19 jaar en volg momenteel een talenstudie. Hiermee wil ik de journalistiek in: als dat werkelijk uitkomt zou dat toch zo mooi zijn! Mijn passie voor schrijven begon eigenlijk sinds ik kon lezen/schrijven: ik was toen ongeveer 4 of 5. Ik zocht altijd naar mooie woorden(combinaties). Ik heb tientallen kleine verhaaltjes geschreven toen ik klein was, maar helaas is daar niets van over. Toen ik 11 was deed ik mee aan een schrijwedstrijd van mijn stad: een bekende schrijver schreef een verhaal en wij moesten het afmaken. Ik werd eerste van de school en 3e van de stad. Het jaar daarop werd ik toch eindelijk eerste van de stad. Nu heb ik me de afgelopen jaren vooral gericht op dichten en heel wat van me afgeschreven in een dagboek. Aangezien ik binnenkort journalistiek ga doen, wil ik weer actief gaan schrijven. Ik wil via schrijven online de cursus columns schrijven doen. Ik ben benieuwd hoe het hier gaat! Het is natuurlijk fijn dat je met elkaar mee kan lezen en zo feedback krijgt en gemotiveerd wordt. Hmm het is toch een langer verhaaltje geworden dan ik dacht! Tot schrijfs iedereen, liefs Romy

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Romy, welkom op het forum! Het gaat er hier motiverend en inspirerend aan toe. Maar pas op, het kan verslavend zijn hier en je moet nog wel aan het echte schrijven toe komen natuurlijk. Ik heb ook een keer rond mijn 11e aan een verhaal-afschrijf-wedstrijd meegedaan. Ik werd ook eerste van de school, maar 4e van de stad. De eerste drie gingen door naar een landelijke of provinciale ronde. Ik viel dus net buiten de boot :\\ Je houdt van dichten? Toevallig ook van limericks en/of monometers? Er zijn hier namelijk een aantal enthousiaste patat-poeten :nod:

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi, Je zult je plekje hier wel vinden. Vooral bij de patatboeren. Het is inderdaad verslavend. Van schrijven zal niet veel meer komen. Dus weet wat je doet. :confused:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Romy, Welkom hier, blij om er weer een dichter bij te krijgen. Wij poëten en patatboeren zijn een bedreigde minderheid op dit forum, dus jouw aanvullng is meer dan welkom. :nod: Toevallig begin ik ook net met de columns-workshop. Leuk! :D

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Romy! Welkom op dit forum! Ik weet zeker dat je het hier leuk gaat vinden ;)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Romy, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Jammer dat er geen Sabena meer is. Nu vlieg ik je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’ Als je de jornalistiek in gaat en je wordt recensent: over mijn proza altijd goede recensies schrijven. Beloofd?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eerste klas :D Does it includes cookies :unibrow: ? Weet je wat? Ik krijg een gratis exemplaar van jou en ik geef je een super recensie!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eerste klas :D Does it includes cookies :unibrow: ? Weet je wat? Ik krijg een gratis exemplaar van jou en ik geef je een super recensie!
Includes everything Romy. Zo heb ik een steward aan boord, 190 cm lang, zwart haar, blauwe ogen en uiterst charmant. Hij is 23 jaar, and O my God, what a beauty! Dat exemplaar krijg je van mij, and I wish a hell of a book review.