DBijlsma
Dag schrijf-enthousiasten,
Ik ben Daniël, tweeëntwintig jaar oud. In mijn overvloedige vrije tijd ben ik veelal bezig met 3D-Design, en uiteraard schrijven. Nu moet ik hierbij wel zeggen dat ik het schrijven de laatste tijd helaas heb beperkt tot "bloggen", reden hiervoor: een totaal gebrek aan inspiratie. Ik hoop hier weer een vuurtje onder m'n reet te krijgen en weer wat serieuzer aan de slag te gaan met schrijven. Invloeden zal ik laten weten zodra dit mijzelf ook duidelijk wordt. Ik wil beginnen aan een verhaal maar weet op dit moment niet goed waar over, hoe te schrijven enz. Mijn interesses liggen vooral bij de genetische en natuurkundige wetenschappen, de zoektocht naar het reële bovennatuurlijke, alsmede menselijk gedrag (zowel het individuele, als het "kudde"gedrag).
Mijn schrijfstijl in verhalen, zou ik graag vergelijken met Bukowski maar dit zou mij een arrogante, pretentieuze zak maken, gezien mijn talent het bij lange na niet haalt bij iemand als hij. Bovendien neig ik meer naar een stijl met meer fantasie, en een minder cynische ondertoon naar de maatschappij.
Ik hoop hierdoor eindelijk het schrijven weer eens te kunnen oppakken.
Daniel
Hoi Daniel. Welkom. Ik hoop
Welkom Daniel. Het is hier
Heey Daniel, leeftijdgenoot,
Welkom hier Daniël! Hopelijk
Inspiratie valt hier wel op
Bedankt voor de reacties. Ik
Zo'n soort verhaallijn heb ik
DBijlsma, welkom op de site
Welkom Daniël! Leuk idee,