Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

DBijlsma

Dag schrijf-enthousiasten, Ik ben Daniël, tweeëntwintig jaar oud. In mijn overvloedige vrije tijd ben ik veelal bezig met 3D-Design, en uiteraard schrijven. Nu moet ik hierbij wel zeggen dat ik het schrijven de laatste tijd helaas heb beperkt tot "bloggen", reden hiervoor: een totaal gebrek aan inspiratie. Ik hoop hier weer een vuurtje onder m'n reet te krijgen en weer wat serieuzer aan de slag te gaan met schrijven. Invloeden zal ik laten weten zodra dit mijzelf ook duidelijk wordt. Ik wil beginnen aan een verhaal maar weet op dit moment niet goed waar over, hoe te schrijven enz. Mijn interesses liggen vooral bij de genetische en natuurkundige wetenschappen, de zoektocht naar het reële bovennatuurlijke, alsmede menselijk gedrag (zowel het individuele, als het "kudde"gedrag). Mijn schrijfstijl in verhalen, zou ik graag vergelijken met Bukowski maar dit zou mij een arrogante, pretentieuze zak maken, gezien mijn talent het bij lange na niet haalt bij iemand als hij. Bovendien neig ik meer naar een stijl met meer fantasie, en een minder cynische ondertoon naar de maatschappij. Ik hoop hierdoor eindelijk het schrijven weer eens te kunnen oppakken. Daniel

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Daniel. Welkom. Ik hoop dat je hier de nodige inspiratie op kunt doen, maar.. het forum werkt wel verslavend. Evenzogoed succes.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Daniel. Het is hier goed toeven voor hen die inspiratie zoeken. Doe er je voordeel mee! Groetjess D.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties. Ik hoop dat dit alles me een beetje op gang brengt. Ik wil een boek schrijven (Wat een verrassing), fantasierijk en wetenschappelijk te onderbouwen tot op zekere hoogte. Niet dat het natuurkundig perfect moet zijn, maar een beetje geloofwaardigheid opbouwen d.m.v. wetenschappelijke theorieën kan geen kwaad lijkt me, toch? Ik dacht zelf aan een hoofdpersoon met het levenslange gevoel anders te zijn dan de meeste andere mensen, "speciaal" om het maar even zo te noemen. Doelen, problematiek en obstakels heb ik nog niet concreet in gedachten, wel een globale verhaallijn. Ik hoop jullie zo snel mogelijk een fragment te kunnen laten lezen. Ik wil ook nog even laten weten dat ik het leuk vind dat iedereen hier ervoor probeert te zorgen dat nieuwelingen zich welkom voelen, bedankt daarvoor.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo'n soort verhaallijn heb ik nog niet eerder gehoord, dus ik zie uit naar je stukje proeflezen. Ja, eerste indruk is het belangrijkste he... Succes met je toekomstige boek!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
DBijlsma, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’