Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Anne T.H.M.T

Hallo! Ik ben Anne en nieuw hier! Ik ben 15 jaar (13 oktober 16) en mijn passie is al ongeveer 4 jaar schrijven. Als kind had ik ooit een klein boekje gemaakt wat de lerares had voorgelezen. Dat boekje was natuurlijk vreselijk, dus daar gaan we het verder niet over hebben! Haha. Ik was een beetje nerveus om me voor te stellen, vooral omdat ik zo jong ben. Maar omdat ik hier al zó lang aan het rondkijken ben en ik al zoveel antwoorden op mijn vragen heb gevonden hier vond ik het noodzakelijk om me maar eens te registreren zodat ik zelf wat dingen kwijt kan en mee te praten voor zover dat lukt :P Op dit moment ben ik bezig met een boek genaamd Vuurvliegjes, en ik hoop echt dat ik het af maak deze keer. (Of dat ik het niet per ongeluk delete, dat ik het bestand kwijtraak, dat ik er geen zin meer in heb, dat ik het verpest enz. Want dat is al allemaal minstens één keer gebeurd.) Het is een jeugdboek voor ongeveer mijn leeftijd. Het gaat over een meisje genaamd Sam dat al jarenlang beste vrienden is met Elliot. Op een gegeven moment worden ze geconfronteerd met de echte gevoelens die ze voor elkaar hebben en kort samengevat verpest dat een heleboel :P. Cliché misschien, maar leuk! Nou ja, dat was even mijn verhaaltje ik vind het leuk om hier te zijn.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Anne, welkom hier! Er zijn er wel meer in jouw leeftijdscategorie geloof ik. Bovendien maakt dat helemaal niet uit, want je schrijft en dit is een schrijversforum. Veel succes met Vuurvliegjes. Af en toe een back-up maken en als je denkt dat je geen zin meer hebt of feedback wil gewoon hier op SOL komen kijken of schrijven.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hej welkom Anne! Al een voorgelezen boekje op je naam, wat goed. Zal vast niet zo vreselijk geweest zijn :) Veel succes met schrijven!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Vna harte welkom en veel plezier, inderdaad regelmatig backuppen en doorbijten als je geen zin hebt, dan moet het goedkomen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’