Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hajimemashite! - Yume.

Hii! Hoe gaat het? Ik hier ben Yume, hoewel ik in het echte leven toch bekend sta als een nogal klein meisje met de naam Kelly. Ik ben momenteel 14 jaar en schrijven is een van mijn grootste passies! Ik zou best al mijn hobbies willen opsommen hier, maar dat zijn er zoveel... Ik wil jullie hier niet helemaal gek maken ;) Ik houd het maar een beetje bij de basics. Ik houd van: - Schrijven (die was voorspelbaar :D) - Tekenen - Muziek :music: - Handbal - Toneel - Uitgaan - Japan (Don't ask...) - mijn allerliefste vriendjes en vriendinnetjes :{} - En natuurlijk de allerbelangrijkste: Mezelf zijn. Ik hoop dat ik het erg leuk ga vinden op dit forum en dat was het! Veel liefs, :rolleyes:

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een geweldige titel heeft dit topic :p Ik heb even gegoogled op het Japanse antwoord, maar daar kom ik zo gauw geen wijs uit. Gewoon welkom en veel lees/schrijfplezier dan maar!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hajimemashite, Yume, en gezondheid! Watashi no namae wa Maarten. Ik ben pas 2 dagen lid en ik voel me hier al thuis, dus dat zal wel lukken denk ik.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yume! Leuk voorsteltopic heb je gemaakt. Dus schrijven is de belangrijkste hobby (die noem je als eerst) Groetjessss D.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties! :) @ Dries: Vooral Drama, maar ook wel Romance, Fantasy & Thriller :P @ Waus: Haha, ;) Eigenlijk gewoon te veel. Alles! :ninja: ik denk dat de meest in deze situatie is "Japan trekt om een of andere reden gewoon mijn aandacht ;)"

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lange naam, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’