Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Brent

Hey allemaal^^ Nou, ik dacht zo alles iedereen zich opnieuw gaat voorstellen, ga ik dat ook maar weer eens doen. Zo'n oud lid ben ik overigens nog niet ;) Ik ben dus Brent Maenen (of dat is mijn briljant pseudoniem^^), 20 jaar oud en student Journalistiek aan de Arteveldehogeschool in Gent. Ik schrijf al heel lang. Als kind heb ik eens een dierenverhaaltje geschreven over Titus het Paard, Lars de Hond en Piep de Muis die op zoek waren naar een schat. Bij dat verhaaltje maakte ik ook nog zelf de tekeningen. Daarna ben ik veel verhalen gestart, had ik nog dubbel zoveel ideeën, maar heb ik nooit nog wat afgewerkt. Maar sinds een goed jaar ben ik weer echt bezig. Ik ben gestart met het schrijven van Fanfics over Harry Potter wat ik nu nog steeds doe en schakel nu stilletjes aan over op andere kortverhalen. Zo wil ik binnenkort meedoen aan de Stimuleringsprijs Eindhoven en Write Now! Daarnaast heb ik ook nog twee boekprojecten lopen. Een politieroman en een fantasieroman, beiden staan nog in hun peuterschoentjes en liggen al even onder het stof, maar ik probeer ze niet uit het oog te verliezen. Groets! Brent

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Brent.. Ik heb door middel van je post al een beetje kennis met je gemaakt, maar alsnog welkom hier ;) Blijf vooral doorgaan met schrijven en laat je ideeen niet verwateren. Keep your eye on it!! Schrijfse!!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Brent, Je bent al langer lid dan ik, maar deze 'nieuweling' heet je hartelijk welkom! Veel (schrijf)plezier! groetjes,

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Brent, welkom. Ik was je al eens tegengekomen. Laat die peuterschoenen maar grote-mensenschoenen worden. Veel plezier hier.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb jij nog een voorsteltopic nodig, Brent? :D Welkom hier :nod:

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Brent, ja ik had je al vaak genoeg gezien, maar leuk om nog even te lezen wie je bent. :) Welkom!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Eline, Pluisebol en Trenke en Siobhan: Thank you^^ Grappig om je nog eens voor te stellen :) @Esmeralda: Oh, jij ook heel erg welkom dan^^ Hopelijk bevalt het je hier ;) @Waus: ik had er zin in en mijn vorige topic is weg dus :) En ja, ik had er één nodig zodat jij zou kunnen vragen of ik er wel één nodig had :D [/weird]

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Brent, vorige topic weggehaald? Welk topic? xD ik zal het nooit meer vragen... maar zo te lezen heb je voor de meeste anderen hiero wel t topic nodig :nod:

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Waus: Je mag vragen wat je wil xD En wel ja, toen ik me voorstelde ging het nog anders. Nu heeft iedereen zijn eigen topic blijkbaar. @Spaansepeper: Jij ook van harte welkom ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Euhm, ben je stom of doe je stom? :D Natuurlijk is dat een vrouw en nog natuurlijker ben ik dat niet! Dat is mijn grote voorbeeld, J.K. Rowling. De beste schrijfster ter wereld! I'm shocked :confused:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik snapte het totaal niet meer :P Aha, dus toch een vrouw, vond haar al zo vrouwelijk kijken. J.K. Rowling... dus dat is haar nou. Aangenaam kennis te maken xD

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*zucht* Heel de wereld staat op zijn kop door haar, maar Aart lag de afgelopen 17 jaar blijkbaar in coma. Jij gaat NU Harry Potter en de Steen der Wijzen uitlenen en lezen. Als je het slechts vindt, mag je stoppen. En anders kun je de andere zes ook gaan lezen :)
Twee, en ruzie ? xD O help dat wordt apart uitlaten... dat is jouw afdeling, ik ga alleen over binnenshuis :P En té lief, is dat verkeerd lief? Alles waar 'te' voor staat is tenslotte niet goed :P :( Okee, ik stuur je zo een mailtje. Ben benieuwd waar jij nou over schrijft. O wacht, op Vandale.nl staat dat zowel leraars als leraren kan. Jij hebt gelijk, ik heb gelijk, allebei gelijk :) (en groene of witte boekjes zijn overbodig zolang er internet bestaat, dat is altijd up to date :P ) Best wel wat Vlaams? O ja ook nog "als ik van jou was" xD maar meer ook niet. Er zijn vast veel meer Vlaamse woorden. Ja rijbewijs is best wel anders :) bij scooterrijbewijs is t zo dat je eerst je theorie moet halen voor je überhaupt de weg op mag - maar dan mag je ook meteen alles. Hoe zit dat in Vlaanderen? (niet dat ik een scooter wil, ik ga meteen voor de auto, maar mn broertje heeft een scooter sinds gisteren) xD het is verder wel erg rustig hiero ja.
Ik heb het maar even van topic verplaatst^^ Jups, apart uitlaten. Haha, jij bent ook een makkelijke hé. Mij het moeilijke werk laten doen^^ Nee hoor, ik bedoelde het niet slecht :) Mijn mama zegt dat trouwens ook steeds dat alles waar een te voor staat slecht is, maar hoe kan je te lief nu slecht noemen? ;) En daar heb je al antwoord op gehad. Allebei gelijk? Als dat niet eerlijk is xD En ik vertrouw internet niet zo erg als het Groene Boekje of de Van Dale hoor. Wel up to date, maar daarom niet correct ;) Nou als ik van jou was, zou ik dus maar eens naar Vlaanderen komen om wat Vlaams te leren. Een scooter? Goede vraag. Hetzelfde als met de auto, denk ik. Een theorie- en praktijkexamen afleggen. Maar goed weet ik het niet. Ik hou niet zou van scooters en brommers en weet ik wat nog. Van auto's hou ik eigenlijk ook niet, tenzij ik zelf niet moet rijden, maar goed :p
Op MSN ben ik juist bang. Vraag me niet waarom, dat is gewoon zo - soms bijna net zo bang als IRL. Dus daarom hier offtopic. Sorry Zjors.
En dan zeg je tegen mij dat ik maar mee moet gaan op meeting, terwijl jij al bang bent op MSN :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik weet dat Rowling 6 miljoen boeken ofzo heeft verkocht. Ik weet dat het een enorm succes was, dat ze pas bij de 20e ofzo uitgeverij beet had en nu miljonair is. En nee, ik ga ze niet lezen. Ik hou niet van toveren :P Nee nee nee dus xD Ah, hier mogen we vast wel praten :nod: Hee, niks makkelijk, wees blij dat ik überhaupt naar België wil komen voor zoveel huishoudelijke dingen xD het is niet mijn hobby (gelukkig voor al het stof wat er op mn kamer ligt), ook al is het wel grappig. Tja, te lief kan wel te slecht zijn voor degene die te lief is :P een vriendin van me had dat. Zij was te lief voor anderen en kreeg er zelf problemen door. Was best zielig. Ja, ik heb antwoord en jij ook weer :) Dat is zeker eerlijk :D Nee? Het is wel de officiële site van Van Dale :nod: en naar Vlaanderen komen? Eerst huishoudelijke dingen doen en dan pas Vlaams leren, of al Vlaams pratend met jou het huishouden doen? xD Ah, dat verklaart een hoop :P waarom heb jij dan een autorijbewijs? (tenminste dat zei je toch? weet het ff niet meer :confused: :o ) Waarom hou je er niet van? Ja ik zeg dat je moet gaan naar de meeting, dat is een stuk minder eng dan MSN! En een stuk leuker, oa al het IRL-gedeelte :nod:

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik houd ook niet van toveren, maar ik vind Harry Potter echt leuk :D Nou ja, Harry zelf niet. Hij is irritant, maar de Weasleytwins zijn meesterlijk met hun grapjes.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tss, dat heet kortzichtigheid :) Soms moet je eens openstaan voor boeken die je anders niet zou lezen. Probeer het gewoon eens, één boek. Dat is maar 200 pagina's of zo, dat is toch geen hell of a job? Je hebt dus niet het recht om nee nee nee te zeggen. Je doet het gewoon, punt xD Is dat niet je hobby? O, ik dacht van wel :D Jamaar, stof moet je hier niet achterlaten hoor. Er ligt al genoeg op mijn kamer^^ O ja, op die manier. Maar dat probleem zal je niet hebben, denk ik. Als je echt té lief was, dan zou je Harry Potter uitproberen zoals ik je voorstel ;) Nja, soms zoek ik het uit luiheid ook gewoon op via het internet, maar ik vertrouw de papieren versie nog steeds iets meer^^ Ouderwets, I guess. En als je naar hier komt, ga je niet veel Vlaams horen wi. Ik zit op mijn kamer te studeren en dan zie je me amper op een hele dag :D Net als mijn ouders nu, maar die hebben daar geen last van en ik zeker niet. Ik zit nog graag alleen eigenlijk, al doe ik dan liever wel wat anders dan studeren. Ik heb mijn voorlopig rijbewijs ja, maar ik moet wel nog slagen voor mijn praktijk eerst. Nou allereerst hou ik er niet van omdat ik tijdens één van mijn allereerste lessen een auto-ongeluk heb gehad, 1500 euro kosten, en daardoor dus een schrik opgedaan. Nu zit ik steeds met stress en angst achter het stuur. En bovendien zit ik ook gewoon liever als passagier, omdat dat momenten zijn waarbij je heerlijk kan weg dromen en delen van een verhaal kunt verzinnen. Daar ben ik dol op. En als je zelf aan het stuur zit, gaat dat vreemd genoeg niet ;) Vind je? Dan vind ik MSN toch een stuk minder eng dan IRL hoor. MSN praat vlotter, in het echt weet je soms niet wat zeggen, ben je verlegen of wat dan ook :) @Droomz: Nou, ik hou eigenlijk wel van toveren, maar ik ben dan ook wel een (té) grote fan :D Harry zelf is idd niet zo leuk. Fred en George zijn idd best wel grappig en zelf heb ik het ook wel voor Ron, Hagrid en Perkamentus :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, niks kortzichtigheid! xD En dat lezen - nee. Ik lees liever wat anders. En 200 pagina's valt idd wel mee, maar ik doe het niet :) ik ben dus zeker niet té lief. xD nee niet mn hobby! Ow, dus alle stof kan ik zo naar jouw kamer doorvegen? Fijn om te weten :nod: Ach ieder zn mening :P 'ga je niet veel Vlaams horen wi'. Wat is wi? En wat doe je liever, schrijven neem ik aan? BTW, studeren? Het schooljaar is toch al afgelopen? (ik krijg t gevoel dat ik dit al eerder heb gevraagd... herexamen deed je toch? of was dat iemand anders? help ik weet t niet meer :P ) Vreemd genoeg? Niks vreemd genoeg :D als je een ongeluk hebt gehad denk ik nog meer minder wegdromen achter het stuur. Hoe kwam je eigenlijk aan 't ongeluk? Mn broertje had maandag een ongeluk met zn scooter, had dat ding nog maar sinds de donderdag ervoor, de verzeringspapieren waren nog niet eens opgestuurd :P Denk jij veel na? Volgens mij wel :) Ha, heb jij dat op msn dan nooit? Ik wel, en niet echt fijn, zeker als je daarna ff niet meer durft te msn'en :P (maar dat was tegen een speciaal iemand, dat wel) IRL is toch minder eng. Altijd wel iets om jou en die ander heen waar je wat over kan zeggen - als je bij die ander bent tenminste :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Puh, koppigaard. Je weet niet wat je mist. Dat is wereldliteratuur. Hé, durf niet. Mijn kamer moet nog een beetje deftig blijven. Je gebruikt gewoon een stofdoek en klopt die dan buiten maar uit ;) Wi is gewoon een stopwoordje in het West-Vlaams. Het betekent iets als 'hoor', dus 'ga je niet veel Vlaams horen, hoor'. Schrijven of lezen idd. Nou, eigenlijk doe ik alles zowat liever dan studeren. En idd slim van je. Het zijn herexamens dat ik heb. Niet leuk wi (hoor). Haha, ik was echt niet aan het wegdromen toen. Ik reed uit een parkeerplaats en startte te bruusk, waardoor papa in paniek raakte en de handrem optrok. Daardoor raakte ik dan weer in paniek en bleef op de gas drukken. De auto begon daardoor te tollen en botste tegen een andere wagen. Hilarisch hé? Wat een avontuur! Hé, ik was niet zo snel als je broer hoor. Zo erg voor hem. Ik denk veel over de dingen na ja, maar ik ben geen pessimistische piekeraar. Ik lach met alles en neem het leven behoorlijk licht op. Euh, dat je niet weet wat zeggen, bedoel je? Ja, dat gebeurt wel eens, maar ik vind het minder gênant op msn dan in real life. Dan sta je daar wel hé met je mond vol tanden. O, welk speciaal iemand was dat. Een vriendinnetje waar je een oogje op had? :P Nee echt ik blijf erbij. Ik vind IRL veel erger.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je leeft nog :) Onofficiële werelditeratuur denk ik :P xD ik gebruik wel een bezem, alle stof naar buiten toe. Door het raam heen. Is het meteen weg door de regen. Wi, aha, dus net zoiets als woei http://www.duedatebuddies.com/images/smilies/cheerleader2.gif xDDDD wat een ongeluk. Had je dan niet door dat je vader aan de handrem trok? Ja, wel erg voor hem. Vandaag gaan de 2 hechtingen eruit, mn moeder doet het zodat hij niet eerder uit zn werk hoeft (1e werkdag vandaag voor m) - niet dat dat zo erg is maar doordat ie nu geen scooter meer heeft zou mn vader hem dan ophalen. De huisarts heeft daarna geen tijd meer :P Ja, dat je niet weet wat (te) zeggen. Op msn kan je tenminste nog ff nadenken... IRL is t gewoon voor schut. Eh... waarom zei ik dat de vorige keer? weet niet meer xD Een heel speciaal iemand, een jongen van school waar ik een oog (geen oogje) op heb (maar soms lijkt het bijna een oogje op had). IRL konden hij en ik tenminste nog gekke geluidjes maken, druk doen enzo, maar op msn gaat dat wat moeilijk xD

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen paniek, geen paniek ;) Ik leef dus nog. Ik had alleen drie examens kort na elkaar en ja dan moet de computer even wijken. Tutut, officiële wereldliteratuur! Hé, een bezem gebruik je om te vliegen, niet om te vegen. Dat had je wel geweten als je Harry Potter had gelezen ;) Is woei niet eerder iets als joepie? Nee, ik keek echt niet naar mijn vader op dat moment. O, ik hoop dat het snel weer goedkomt met hem en dat hij natuurlijk zijn werk niet verliest. Ja, dat is wel waar, maar ik vind het even pijnlijk hoor als je niet weet wat te zeggen. Haha, ja op msn kan je niet druk doen, dat is waar. MSN is nu niet meteen het vlotste communicatiemiddel, maar het oogje is dus verdwenen ondertussen? Jammer voor jou, maar je komt heus wel iemand nieuw tegen xD

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe waren de examens? :D Hee, die bezem wist ik ook sinds ik de Donald Duck lees met Zwarte Magica en Hortensia Heks en Madam Mikmak enzo :) die vliegen ook genoeg! Niet alleen Harry P. Wat is joepsie? Woei is ongeveer zoiets als joepie. Denk ik :confused: wat is het eigenlijk? xDDD Wie hij? Als hij = mijn broertje, dan werkt hij alweer sinds vorige week maandag :) zijn werk verliest hij zeker niet, hij heeft alleen nog wat last van zijn rug. Op MSN kan je wel druk doen! typ-typ-typ-typ, als je snel genoeg typt heb je zo een heel scherm vol. Vol met woei's, met emoticons (die je voor de snelheid nog es kan kopiëren), vol met onzinteksten :P Ja, het oogje is verdwenen. Denk ik, ik weet t niet. Nah, die nieuwe moet nog maar ff wachten, nu nog geen zin in weer verliefd zijn. De vorige was al vanaf 12 januari 2007... xD Hoe zit 't met jouw liefdesleven?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, ik ben nog niet klaar hoor. Ik moet er nog twee doen. De eerste en derde zullen wel oké zijn, denk ik. De tweede wordt twijfelachtig. Omg, dan lees ik toch liever Harry Potter dan Donald Duck. Het is echt niet zo kinderlijk als je wel denkt ;) Euh, joepie, dat ken je toch wel? Hoe juich je anders? Het is een uitroep van vreugde dus. Wat zeg jij dan? Wiehoew? :D Ja, ik bedoelde idd jouw broertje. Nou, als hij nog last heeft, moet je hem maar eens maseren ;) Alleszins goed dat ie weer werkt. Naja, je kan druk doen, maar wat heb je daar nu aan? Dan probeer ik toch liever een leuk gesprekje op te bouwen. Emoticons zijn leuk, maar daar heb je niets aan. En een goed gesprek kan dan weer erg boeiend zijn. Maar elk zijn zin natuurlijk. Ah, jammer voor je. Het is wel alweer even geleden blijkbaar, dus daar zou je toch al wel van bekomen moeten zijn, niet? :) Liefde is één van de mooiste dingen in onze wereld. Het is zo krachtig en tegelijkertijd ook zo teder en broos. Alleszins iets wat we met respect moeten behandelen. Euh tjah liefdesleven, I don't think that there's anything like that for the moment. Maar dat geeft niet hoor, ik zoek er niet naar. Ik ben een erg gelukkig mens^^ En mijn relatie (nou ja, flirt is een beter woord) dateert al van 20 december 2006, dus net iets langer geleden ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is dat voor opleiding dan? Succes met de andere twee :nod: xD ik zei niet dat Harry kinderlijk is! Dat denk ik ook niet, genoeg mensen lezen het. Maar ik lees toch liever DD. Ik heb zo'n 250 pockets, op 2 na allen die zijn. Heb jij er soms nog eentje uit 1984 (geloof ik)? Pocket 19, 2e serie, De vloek van het goud. xD ja joepie ken ik wel. En ik juich gewoon niet, ik zeg niks. Daar voel ik me te slecht voor - maar heel soms ben ik helemaal vrolijk :) Jij mag mijn broertje wel gaan masseren. Alleen geloof ik dat hij liever een meisje heeft :P Aan emoticons heb je wel wat - ik tenminste. En jij gebruikt ze ook. Of zie jij standaard of iets sarcasme ofzo is? :P Nee, het was de eerste jongen op wie ik verliefd was - geloof ik. Misschien wel de tweede... maar de eerste door wie ik het besefte. Bekomen ben ik er nog lang niet van. Nadat ik het tegen hem zei kreeg ik paniekaanvallen, angst en nog meer, en dat is nog steeds niet over. Het duurt nog ff voor ik kan gaan werken denk ik zo :D Leuk, jij bent een gelukkig mens :) xD da's korter geleden dan mijn laatste relatie, dat was 5 jaar terug ofzo, in de 2e. Met een meisje :confused: en relatie/flirt, wat bedoel je nou? :P

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Journalistiek :D Best leuk hoor. Ik mag veel schrijven. Haha, het is je geraden ook dat je dat niet zegt. Er zit veel wijsheid in die boeken, al klinkt dat misschien wel gek. Euh, ik heb geen enkele DD-strip vrees ik, dus ik zal je niet kunnen helpen. Wat zou ik me een pocket uit 1984 moeten doen trouwens? :) Hoe kan je je nu slecht voelen en toch soms heel vrolijk? Ik ben altijd vrolijk, alleen heel soms ben ik wel eens triest, maar het omgekeerde zou bizar zijn. ;) Euh, nee dank je. Ik denk niet dat ik daar zin in heb en hij ook niet :P Ja, ik gebruik ze eig wel vaak, gwn om gevoel in het gesprek te leggen aangezien je elkaar niet echt ziet op msn en dan kan er soms iets verkeerd begrepen worden. Zeker omdat ik vaak sarcastisch en ironisch doe^^ Oei, dan had je het wel erg te pakken dus. Zoiets heb ik nooit gehad. Ik heb me weliswaar even slecht gevoeld toen er eind aankwam, maar er is zoveel anders leuk, dus waarom zou ik daarvoor triest moeten blijven. Het is dat het zo moest zijn, zeg ik dan altijd. Ah ja, zo stel jij het werken dus uit xD Gelukkig zijn is zeker leuk. Wacht ik zal jou ook even vrolijk maken, mij maakt het alleszins goedgezind: Enjoy! Is er wat mis met een meisje dan? Die zijn vaak een stuk liever en begripvoller dan jongens hoor^^ Hmm, laat het ons op een flirt houden, aangezien het maar een week duurde en het vooral 'lichamelijk' was. Dat is niet mijn definitie van een relatie.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xD wat doe jij daar dan? Columns of echt journalist worden? Ja, dat klinkt best wel gek. Maar ik geloof je meteen :P GEEN DONALD DUCKS?? Jammer dat je me niet kan helpen :P En zo'n pocket uit 1984 kan je lezen, die ouwe zijn soms een stuk leuker dan die nieuwe :) Ik voel me al jaren slecht. Het omgekeerde, altijd vrolijk en soms triest, daar kan ik me dus niks bij voorstellen hè. Ik makser het vaak, behalve als het echt te erg wordt - heb ik geleerd, al meer dan 10 jaar lang. Daarvoor was het ook niet al te vrolijk. Mijn hele leven niet. Ik ben het gewend, laat ik het zo zeggen :P In dit liedje zingt de zangeres zoals ik me van de zomer voelde. Dat was één van mijn dieptepunten. xD jij gebruikt ze wel vaak? Als je in dit topic naar boven scrollt zie je zoveel emoticons :D ziet er heel leuk uit. Hm sarcasme, wel wat van gemerkt maar nog niet veel :P of ligt dat aan mij? Quote: Het is dat het zo moest zijn, zeg ik dan altijd. Volgens mij heb je daar best gelijk in. Zo voelt het voor mij tenminste wel - juist doordat ik vanalles heb meegemaakt kan ik schrijven. Hoe is dat bij jou? Als ik vragen mag xD Ja werken lukt me ook nog niet. Komt wel. Dat liedje was grappig xD die achtergrond! Geweldig :D Hou je van dat soort muziek? Nee niks mis met een meisje. Ze kunnen heel aardig zijn, maar ik heb toch liever een jongen. Die jongen van school was anders ook heel erg begripvol hoor :) maar niet allemaal zijn ze zo. xD nee, da's niet een echte relatie. Wel gezellig denk ik? :P

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeeeeeey! Ja, ik ben er nog xD Ik heb in de tussentijd mijn examens afgewerkt, genoten van het prachtige Londen, zenuwachtig geweest en uiteindelijk gehoord dat ik geslaagd was :D Ik studeer het gewoon zonder te bepalen wat ik juist wil. Ik weet niet of ik echt journalist wil worden, maar je kan er blijkbaar veel kanten mee uit, dus ik zie wel. Ja, wel het is echt waar. Heel veel wijsheid^^ Nou, ik hoop voor jou dat je die pocket kunt vinden. Waarom voel je je dan slecht? Er moet toch een reden zijn om je ongelukkig te voelen. Je kunt je niet zomaar zonder reden slecht voelen, hoewel ik voel me soms ook vrolijk zonder reden. Dat filmpje kan ik precies niet zien, maar ik kan me voorstellen dat het erg dark zal zijn. Ik kan daar eigenlijk niet helemaal bij. Waarom toch? Je bent jong, nog een heel leven voor je, geen zorgen, ... Er zal vast wel een reden voor zijn, maar ik kan ze nu toch niet bedenken. Ja, eigenlijk wel :) Ik ben best wel een emoticonmannetje, maar ik probeer het nog te beperken hoor xD Nah, een situatie moet zich lenen tot sarcasme of ironie. Zoals onlangs toen ik mee moest gaan wandelen met vrienden terwijl het regende en ik dus geen zin meer had. Ze zeiden dat het wel niet zou regenen tijdens het wandelen, maar het begon dus supererg te gieten toen we in het bos zaten en dan zei ik dus steeds dingen als: Goh, een geluk dat het zo mooi droog weer is vandaag anders was ik niet mee gegaan. :P Lekker ironisch Euh, nou ik heb nog niet zoveel meegemaakt dus ik kan mijn eigen leven niet gebruiken voor het schrijven, maar ik probeer me gewoon steeds heel erg goed in een personage in te leven. Hoe die op de wereld zou kijken, hoe hij zou reageren, wat hij wel of niet zou zeggen. Dat lukt soms behoorlijk goed, maar ook niet altijd. Maar zo moet je het nu eenmaal doen, want je kan niet weten hoe verschillende mensen in elkaar zitten. Ik observeer gewoon veel verschillende persoonlijkheden waar ik mee te maken krijg en daar leer ik ook wel uit. Haha, dat soort muziek vind ik leuk ja, maar niet alleen dat. Er zijn ook wel andere dingen als Keane, Madonna, Queen, Michael Jackson, Anouk, ... die ik leuk vind. Ja, dan had je inderdaad een goede jongen, want er zitten echte 'idioten' tussen die je gewoon zouden uitlachen en pijn proberen doen omdat je verliefd bent op hen. Bwa, het was wel fijn op het moment zelf, maar als ik op voorhand geweten had dat het niet meer zou zijn als wat het geweest is, dan had ik het niet toegelaten, maar ach het is nu te laat. Nu, ik ga dringend verder schrijven aan die stimuleringsprijs, want het wordt weer deadlinewerk :D