Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jeannette stelt zich voor

Mijn naam is Jeannette Brown, kom uit de Randstad en woon sinds een aantal jaren in Drenthe. Schrijven is vanaf het moment dat ik een pen kan besturen mijn hobby. Als kind schreef ik fonetisch en was daarmee een dom kind; nu heet zoiets dislectie. Hoewel ik nog regelmatig de meest lullige taalfouten in mijn schrijfsels tegenkom, weerhoudt mij dat er niet van gewoon door te gaan. Van 1992 tot 1996 volgde ik schrijfcursussen bij Script+ in Amsterdam waar ik veel van geleerd heb. Heel af en toe lukte het een verhaal gepubliceerd te krijgen en zelfs één keer kreeg ik ervoor betaald... Nu schrijf ik voor mijn plezier korte verhaaltjes waarvan er een paar te lezen zijn op de wesite van mijn hond ;) Groetjes Jeannette

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel veel plezier hier Jeannette, en hartstikke goed dat je je door je dyslectie niet laat weerhouden!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dyslectie
Kijk dat bedoel ik nou; aan jouw 'dyslectie' valt mij ineens op dat het woord anders is dan mij 'dislectie'. Sterker nog... 'dyslexie' zou het enige juiste moeten zijn. Wat mij betreft kan het dan net zo goed disleksie zijn. Leuke stukjes op je site Greetje en gefeliciteerd met Aangeraakt! Groetjes Jeannette

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi dat je je niet laat tegenhouden door dyslexie! Of hoe je dat ook schrijft. Welkom Jeannette :) Ben jij trouwens de Jeannette die in september meegaat naar Frankrijk, op schrijfdriedaagse (zie Schrijverscafé), of is dat een andere?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
That's the spirit Mrs. Brown! Altijd doorgaan: Een Hele Goede Eigenschap, lijkt me. Blijkbaar ben je op de goede weg. Hopelijk haal je net zoveel voldoening uit deze site als velen van ons. Wanneer trakteer je ons op een tekstje? Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel plezier op de site, ik hoop snel iets van je te lezen of je op één of andere topic tegen te komen!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. Er zijn vast ook wel mensen die een stukje willen lezen. Honden vallen doorgaans toch maar in slaap, en wij zijn zo wakker als wat.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een warm welkom hier, dank jullie wel. Sorry Waus, ik ben een andere Jeannette. Ik ben nog aan het uitvogelen waar ik wat kan vinden en doen op dit forum. Op mijn site: drie keer w punt osschehaere punt nl staan bij 'berichten' verhaaltjes die geschreven zijn vanuit de gedachten van mijn hond Wendil. Niet allemaal even sterk, maar de meest aangrijpende is "afscheid van Zulla" (archief mei 2009). Groeten Jeannette

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Jeannette. Prachtige site trouwens, ben al verliefd op die pup met al dat wit erbij...! :nod: Ik ging ernaartoe om je verhaaltjes te lezen, maar bleef steken bij de honden. :p Veel plezier hier.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeannette van harte welkom. Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen. Leuk dat je naar Drenthe bent verhuisd. Mijn dochter nam diezelfde stap met man en kinderen en woont nu in het vrije land met hond, katten, konijnen en de paarden zullen niet lang op zich laten wachten. Veel succes en... geloof in je passie.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Foto gelukt, nu heb ik mijn smoel ook openbaar gemaakt. Wel vanmiddag een verzoekje aan Dries gedaan mijn achternaam te veranderen in B. Dit nadat ik via Google nog meer info over die Jeannette Brown tegen kwam. Een heel stuk verleden trok aan mij voorbij: Zoals mijn in 2002 gesloten praktijk "Pediflex" voor reflexzonetherapie, pedicure en chiropodie. De informatieve website alpacahof.nl; wat moet je met een alpaca. Lidmaatschap van de landelijke spingroep (niet de beestjes); zal me worst wezen. Ook ben ik te vinden op een -stervend- lama/alpacaforum; niet met vragen, maar met antwoorden. En dat ik in 2005 een artikel schreef over mijn schotse hooglander in het blad 'levende have'; moet ik toch weer eens nalezen. Ach en mijn leeftijd 55, mag ook iedereen weten. Oh ja ik ben een eclectische heks, volgens mij is op dat laatste al googelend niet te komen, dus bij deze. Verder winkel ik graag bij de Aldi, het WC-papier daar is een topper. Ik wil nooit zegeltjes bij de kassa, wel gratis knikkers of andere speeltjes om het 'innerlijk kind' mee te voeden. Kassabon wil ik altijd mee want ik zeik graag. En dát wisten ze bij Google niet! Groet Jeannette

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Jaenette, welkom! Ik hoef mijn zoekmachine dus niet meer op je in te zetten. Bedankt voor de tip van het wc papier. Ik wilde mijn boek al op de wc leggen. wat is een electische heks? Waarschijnlijk ben ik dat dan dus niet? Zo te zien kan ik van joui heel veel leren, op electie gebied,dan! Ik weet daarentegen alles over het erectiegebied. Maar daar kun je uitstekend op googlen (haha). ???. Hé, ik denk dat we allebei een enorme dosis humor bezitten wat goed is. Dus ik geef je graag mijn digitale hand.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
wat is een electische heks? Waarschijnlijk ben ik dat dan dus niet? Zo te zien kan ik van joui heel veel leren, op electie gebied,dan! Ik weet daarentegen alles over het erectiegebied. Maar daar kun je uitstekend op googlen (haha). ???. Hé, ik denk dat we allebei een enorme dosis humor bezitten wat goed is. Dus ik geef je graag mijn digitale hand.
Een eclectische heks is iemand die geen specifieke stroming aanhangt. Ze is geen wicca en houdt zich niet aan de regels zoals in een coven gelden. Wat het erectiegebied betreft: heb zojuist een korte Column met de titel "Tamanrasset' geplaatst in "columns-verhalen' elders op dit forum. Meestal schrijf ik over andere zaken, dit is een uitspatting... Groet Jeannette

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jeanette, welkom hier! Ook zonder dyslexie kun je schrijffouten maken, ik ben er althans goed in :D Succes met schrijven!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een eclectische heks, oei, dat wordt nog spannend.... Maar gelukkig heb je ook iets vertrouwds, WC-papier van de ALDI. Welkom hier!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeannete B. Welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’