Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben nieuw - Linny

Hey, Mijn naam is Linda en ik ben 19 jaar oud. Ik houd heel erg van schrijven, en het is ook niet echt geheel tovallig dat ik op dit forum beland. Ik ben al langer lid geweest van een ander schrijvers forum, maar omdat dat een beetje aan het inzakken was ben ik op zoek gegaan naar een ander forum. En ik kwam hier uit. Ik hoop dat ik hier veel tips en hulp kan vinden. Naast schrijven lees ik ook heel graag en speel ik basketbal, ik ben ook een enorme musical fan. Eind augustus ga ik beginnen met de opleiding Comunicatie en multimedia design. Nou, dat was het denk ik wel zo ongeveer. Groetjes van Linny

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Linny, van harte welkom bij dit forum. Ik denk dat dit forum je wel zal bevallen. Het hangt ook van jezelf af. In ieder geval stimuleert het mij in creatief opzicht. Veel plezier en succes, ook in je nieuwe opleiding.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Linny!
Eind augustus ga ik beginnen met de opleiding Comunicatie en multimedia design.
Wat leer je op die opleiding, als ik vragen mag?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Linny, Van harte welkom op de site! Toen ik hier voor het eerst kwam was ik verbaasd van de mogelijkheden hier op internet, ze zijn overweldigend. Hopelijk heb jij net zoveel aan deze site als ik. Studeerse! Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal :D
Welkom, Linny!
Eind augustus ga ik beginnen met de opleiding Comunicatie en multimedia design.
Wat leer je op die opleiding, als ik vragen mag?
De opgeleide C-MD professionals zijn in staat met behulp van multimedia (tekst, beeld, geluid en video) innovatieve oplossingen te ontwikkelen, te ontwerpen, te realiseren en te implementeren ter verbetering van communicatieprocessen.
dus je leert zeg maar websites te maken, maar ook radio programma's maken en video's en meer van dat soort dingen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Linny, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’