Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rombout

Hallo, het leek me netjes om me even voor te stellen, gezien ik nu alweer twee weken lid ben, en daarvoor al geruime tijd langs de zijlijn heb gestaan van dit hele leuke en boeiende forum. Ik ben man, 24 jaar, en momenteel, net als sommige anderen hier, voorlopig arbeidsongeschikt, wegens een falende gezondheid ( vrij harndnekkige darmziekte ) Maakt verder ook niet uit, ga ik jullie verder niet mee om de oren slaan, is zoals het is. Als mensen er echter inside inormatie over willen hebben, is men altijd welkom om vragen te stellen, dat is no problemo. Middelbare school afgerond, voor de rest een paar onafgeronde studies, wegens, tsja, omstandigheden en een gebrek aan visie. Zo een twee jaar geleden begon ik het échte schrijven te leren kennen. De periode voor deze openbaring, schreef ik weleens lied- en rapteksten, maar het inhoudelijke, het gedetaileerde, de genuanceerdheid van het bredere schrijven sprak me meer aan. Fantasie aan overvloed, en voor me gevoel ook wel wat te vertellen. Ik heb een cursus korte verhalen schrijven doorlopen, voornamelijk voor het onder de knie krijgen van de schrijfregels. Inmiddels ben ik al zeker een jaar bezig met een roman, wat veel voldoening geeft, maar soms ook frustratie, en twijfel, en al die andere emoties die het schrijven met zich meebrengt. Ik schrijf graag filosofisch, spiritualistisch, gebaseerd op de beslomeringen van het leven, geplaatst in een bredere context. Ik zou in de toekomst ook graag fantastisch schrijven, en misschien zelfs ook wel science-fictionachtige taferelen. Veel ideeen, maar vooropig ben ik nog wel even bezig met dit project. Of ik goed genoeg ben, moet natuurlijk maar blijken, maar heel leuk is het schrijven in ieder geval! Groeten van Rombout

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook goedemiddag, Goedemiddag. Welkom hier je zult hier vast veel interessants leren. Pas je je topictitel even aan, anders gaat iedereen je Goedemiddag noemen (net als ik nu doe). De bedoeling van het voorsteltopic is dat iedereen makkelijk even terug kan zoeken: wie was ook weer die Rombout. Daarom is je naam in de titel van het topic wel handig :nod: Je kunt het aanpassen door ergens op bewerken of zo te klikken boven je bericht.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Rombout! Wat gezellig dat je je ook op deze site hebt aangemeld. Wat naar dat je zo ziek bent. Ik wens je veel sterkte toe. Wie weet kun je al jouw inspiratie hier uit putten. Veel plezier en succes met schrijven! Groetjes, Eva

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Zjors, tsja goedemiddag klinkt ook wel aardig :) Ik had ook beter moeten weten, aangezien iedereen zijn of haar naam vermelde als onderwerp in dit forum. Het is al veranderd door de moderator zag ik. Bedankt Eva voor de aardige woorden, maar ik ben niet op sterven na dood hoor :) Roos en Pluisebol ook bedankt voor het warme onthaal. Even over die nadere informatie PLuisebol, het is aardig bedoeld van je, maar als ervaringsdeskundige, heb ik er voor me gevoel al best veel kennis van. Maar als jij het er graag over wilt hebben, of me wilt informeren, dan mag jij mij wel een pb'tje sturen ;) Groeten van Rombout

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rombout, van harte welkom. Tja, soms zijn ziektes best handig. Mijn immobiliteit tijdens mijn derde zwangerschap heeft me ook erg geholpen bij het storten op het schrijven. :) Gelukkig ben ik weer mobiel en blijf jij helaas ziek. :( Succes met alles.