Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jellie

Hallo lezers, Even het schrijfstokje neergelegd om mijn introductie te lezen?! Super, vind ik erg leuk. Ik ben al veel aan het lezen geweest op deze site, maar voelde me ondertussen een gluurder worden, dus bij deze. Ik heet Jellie, ben dertig jaar en droom er al, sinds ik een klein meisje was van om schrijfster te worden. Om te kijken of ik dat ook bereiken kan heb ik meegdaan aan de schrijfwedstrijd van Libelle. ik eindigde bij de eerste 20. En dat geeft mij de moed om te denken dat ik misschien wel een beetje schrijven kan. Nu heb ik net een verhaal van 60.000 woorden klaar, dat ik ga opsturen voor de vrouwenthriller wedstrijd. Hopelijk hoor ik daar ooit wat van, want een beetje feedback of tips zouden geen kwaad kunnen. Mocht ik er nooit meer iets van horen ben ik misschien te optimistisch geweest en blijft het bij gewoon blij zijn dat ik in mijn leven toch maar mooi een heel boek heb geschreven! tot horens, Jellie

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die jellie, welkom op deze site. Je zult hier vast veel plezier hebben! En inderdaad, dat je een boek hebt geschreven is al heel wat! gewoon naar meerdere uitgevers sturen als je bij de eerste een nee krijgt.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jellie! Fantastisch dat je er zo 60.000 woorden uitgeperst hebt! Dan heb je minstens feedback verdiend, vind ik. Succes met de Thrillerwedstrijd en houd ons op de hoogte of het iets wordt. Dat is altijd leuk om te weten. Groetjesss Daantie

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jellie, wat een enthousiasme! Leuk, succes met je boek waar het ook belandt.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jellie. Ik hoop dat je veel aan SOL hebt (en er ook veel lol aan beleeft). Plaats maar iets bij proeflezen, ik ben benieuwd.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal, ik krijg een warm gevoel van jullie reacties! Ik zal zometeen een stukje in proeflezen zetten van het manuscript dat ik ga inzenden naar de wedstrijd. Ben benieuwd ( en een beetje bang) naar alle reacties. Tijd om nog iets te wijzigen is er natuurlijk niet met een deadline van 1 augustus! Toch goed om te weten wat meer ervaren schrijvers er van vinden en leuk om jullie een idee te geven van mijn "kunsten".

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Jellie, Ik heb ook meegedaan aan een wedstrijd. Misschien wel dezelfde. Welkom. Als ik niet in de spotlights kom te staan, hoop ik dat het een van de andere sollers wel lukt.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jellie, het gaat niet om de knikkers maar om het spel, roep ik vaker, kortom heb plezier in Schrijven, en leer. Zo nu en dan een wedstrijdje scoren? nee dat kan zeker geen kwaad voor de lol en de kroon op je werk. Sterkte.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jellie, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Jammer dat er geen Sabena meer is. Nu vlieg ik je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’