Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ook hier... - Keap

Hallo allemaal, Mijn naam is Tamara Prins, en ben woonachtig in het hoge noorden. 29 jaartjes jong en in het bezit van 3 mooie franse bulldoggen. Dat ik uiteindelijk op een schrijvers forum ben beland is ook voor mij een raadsel.. Al meer dan 3 jaar loop ik met een verhaal in mijn hoofd, ik heb al een hele map met verhaallijnen die allemaal kanten opgaan en wil er eigenlijk wel wat meer mee doen. Dus ben ik gaan zoeken op het internet naar advies en ideeën. Ik kwam op deze site terecht en ik moet zeggen wat een bundel aan informatie is hier te vinden. Ben alweer actief bezig met mijn map.... Ik hoop veel van jullie allen te leren, Mvg Tamara

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welcome in our world. Nu ook aan de slag gaan met je verhaal, hè? Hoewel je daar steeds minder tijd voor krijgt nu je lid bent geworden van onze club. In ieder geval wens ik je veel plezier.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tamara, ik sluit mij graag aan bij degenen die mij voor waren. Van harte welkom en veel creatief plezier.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het hoge noorden en dan een nickname 'keap' dat volgens mij in het Fries 'koop' betekend. Wat zal dat betekenen? In elk geval heel hartelijk welkom Tamara.