Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een nieuw lid stelt zich voor - gerda1960

Hallo, Ik ben Gerda, woonachtig in de provincie Utrecht en werkzaam als vestigingsmanager in een verzorgingshuis in Houten. Sinds een paar dagen heb ik me ingeschreven bij deze website. Waarom? Nu, ik weet al heel lang dat schrijven een hobby van me is. Ik vind het heerlijk om te schrijven. Het liefst zou ik me meer verdiepen in het schrijven van columns. Vaak geprobeert, maar het is een kwestie van weten hoe je het een en ander moet oppakken. Eerst dacht ik aan een cursus hiervoor, maar ja, waar vind je een goede cursus die in de avonduren plaats vindt? Toen kwam ik via Google op deze site terecht en dacht ik, ik ga maar eens op zoek naar lotgenoten:-) Mensen die ook graag schrijven en niet precies weten hoe dit aan te pakken. Een schrijfclub oprichten lijkt me leuk. Om bv via Internet tips en trucs uit te wisselen en bv een thema benoemen en dan allemaal een column schrijven en die aan elkaar laten lezen en bezien van positieve feedback en daarvan wat te leren. Het lijkt me ook leuk om elkaar bv een keer per maand te treffen, als we niet te ver weg wonen van elkaar..... Kortom ideeen genoeg. Ik hoop op een paar leuke reacties en wie weet hoe leuk ik het hier nog ga krijgen en hoe goed ik leer schrijven:-)) Tot gauw Gerda

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Gerda. Het is hier erg gezellig en leerzaam op de site. Laat maar wat van je horen bij Proeflezen! Er zijn hier ook schrijfclubs te vinden, hoef je het wiel niet uit te vinden (mag natuurlijk wel). Veel plezier.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Gerda. Ik heb even vluchtig op je website gekeken. Je voelt je vast thuis in de rubriek van columns/korte verhalen. Succes.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welcome in our mysterious world. Om het maar even in goed Nederlands te zeggen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie welkomswoordjes! Ik ga er wat van maken. Leuk Bob dat je even op mijn weblog langs kwam. Mijn collumns (als het lukt) komen hier ook op.