Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Linda

Hai, Ik ben stiekem al een tijdje aanwezig zo her en der op deze site, maar heb me nog niet officieel voorgesteld... Bij deze dus: ik ben Linda! Sinds kort weet ik dat ik meer wil gaan doen met schrijven. Zowel creatief als commercieel. Momenteel heb ik een voltijd baan als manager van een uitzendbureau, waar ik het wel naar mijn zin heb, maar niet volledig op mijn plek ben. Ik hoop dan ook binnenkort meer zelfstandig aan de slag te kunnen als tekstschrijver. Qua creatief schrijven weet ik nog niet waar mijn talenten liggen (als ze al ergens liggen natuurlijk...) maar voorlopig hou ik me vooral bezig met het schrijven van columns. Er ligt een hele nieuwe wereld voor me open en ik heb erg veel zin die te gaan ontdekken! Samen met jullie?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Linda, Volgens mij had je gisteren al een stuk op deze website geplaatst. Ik was hem aan het lezen toen hij plotseling verdween. Hoe dan ook succes.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Linda, Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben. Ik denk dat er genoeg mensen zijn op het forum die je met raad willen bijstaan.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjulliewel voor het hartelijke welkom! Gelijk een vraag: ik heb een column geplaatst in Proeflezen een paar dagen geleden, maar niet veel reacties gehad. Zijn columns geen 'populair' onderwerp of komt het door iets anders?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjulliewel voor het hartelijke welkom! Gelijk een vraag: ik heb een column geplaatst in Proeflezen een paar dagen geleden, maar niet veel reacties gehad. Zijn columns geen 'populair' onderwerp of komt het door iets anders? Ik was blijkbaar iets te ongeduldig en nu is deze vraag twee keer verstuurd... Kan ik een bericht verwijderen?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proeflezen lijkt een beetje een underdog te zijn. Mensen die kritiek durven te geven, begeven zich al gauw op glad ijs als ze hun woorden niet zorgvuldig genoeg gekozen hebben. Dat lesje leer je gauw genoeg. Anderen vinden zichzelf niet misschien 'wijs' genoeg om te reageren. Voor feedback geven moet je de tijd nemen. Niks met 'Column' te maken lijkt me. Dus het zal niet persoonlijk zijn, als dat je vraag is. Gerichte vragen stellen over het geplaatste stuk kan ook helpen. Ook niet te lange stukken plaatsen: kost ook veel inspanning.