Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sekhmet

Hallo mensen, ik ben nieuw hier en zou me graag even voorstellen. :) Mijn "naam" is Sekhmet, en ik ben een hartstochtelijk schrijver. Vooral van gedichten en essays, maar ik probeer mijn werkterrein te verruimen door me ook aan korte verhalen te wagen. Schrijven doe ik al sinds ik op school zat, en dat is lang geleden. Pas de laatste jaren ben ik er echter serieus mee bezig.Het was dan ook een gelukkig toeval dat ik, in de wachtkamer van de dokter, een oud exemplaar van het tijdschrift "Schrijven" tegenkwam. Ik wist niet dat er zo'n blad bestond. Meteen lid geworden natuurlijk, en nu op dit forum aangekomen. Er valt nog veel te leren, hopelijk kan dit forum me daarbij behulpzaam zijn. Met vriendelijke groet, Sekhmet

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sekhmet, Welkom op het forum. Ik ben ook net nieuw hoor (sinds eergisteren). Hoop dat je er veel aan hebt. Je kunt in ieder geval goede tips krijgen en ervaringen uitwisselen met anderen. Succes! Claudia

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sekhmet, welkom hier! Zou je in de titel je naam erbij willen zetten? Dan kunnen we zien waarover het gaat. Je kunt, net als een bericht, je titel altijd aanpassen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom aan het alziende oog van Amon-Re.. Net als de Egyptenaren heb ik nu al veel respect voor je... Groetjes WriterJerre, het jonge geweld!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sekhmet, ik zag gisteren, met een halfslaperig hoofd, dat je al op een post van mij gereageerd had, bedankt daarvoor. Ik ben benieuwd wat we voor gedichten en andere werken van jouw hand mogen zien.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sekhmet! Ik ben benieuwd naar je korte verhalen. Aan gedichten kan ik helaas niet veel zinnigs bijdragen.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Sekhmet! Wat een aparte "naam" heb je gekozen. Klinkt heel exotisch. Arabisch, of zo? Hoe kom je erop?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Egypyische godin, die met de leeuwenkop. Het archetype spreekt me wel aan.Sterke, wijze vrouw waarmee niet te spotten valt. De donkere kant van de vrouwelijkheid.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geeft niks, je bent beslist de enige niet. Dat maakt het juist leuker. Beetje mysterieus doen.De sphinx en zo.Diana nummer zoveel wordt al snel wat afgezaagd.En ik heb hoe dan ook meer met de Egyptenaren dan met de oude Grieken.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik bedoelde eigenlijk: de donkere kant van de vrouwelijkheid ken ik niet. Of het zou haar wederhelft, de man, moeten zijn ... :). Maar dat is natuurlijk niet zo. Inmiddels ben ik op de hoogte wat en wie Sekhmet vertegenwoordigt.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sekhmet, mag ik even putten uit jouw eindeloze kennis? Weet jij toevallig van het bestaan af van behapbare boeken (liefst romans) over het communisme in en rond de Baltische Staten?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo uit mijn blote hoofd niet, maar ik zal proberen wat te vinden voor je. Probeer anders Wikipedia en Google Books eens.Misschien zijn daar verwijzingen te vinden.Of plaats een post op het research-forum alhier.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sekhmet, je naam ‘de Machtige’ is wat pretentieus, maar wellicht heel goed op je toepasbaar. Zoals iedereen heb ik mijn Women Identification Module op je losgelaten. Volgens W.I.M. ben je een Academisch gevormde, vrouwelijke Ram, tussen de 37- en 43 jaar Van harte welkom Sekhmet!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow fellowship, wat knap! Hoewel, nog even afwachten of het klopt natuurlijk...

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Sekhmet, Ik moet je de groeten doen van Bamse en zeggen dat het goed met haar gaat. Ze vond het erg lief dat je aan haar dacht xsg

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ik blijf bezig! Loop ik maar met die groeten rond en ze worden steeds teruggeven. Wie wil ze hebben? Te koop z.g.a.n. Groeten van en naar BAMSE!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat is lekker, zeg. Informeer ik naar haar, krijg ik niet eens de groeten. Ik zal je nog eens weer op boodschap sturen.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, die van jou heb ik nog niet gedaan. Ik neem jouw groeten ook nog mee. Dan geef ik jou nieuwe groeten en de groeten die zij aan Sekmet gaf, geef ik dan weer terug. Ik moet nu toch lopen. dan kanik het beter in één keer doen. Scheelt reiskosten. xsg