Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sekhmet

Hallo mensen, ik ben nieuw hier en zou me graag even voorstellen. :) Mijn "naam" is Sekhmet, en ik ben een hartstochtelijk schrijver. Vooral van gedichten en essays, maar ik probeer mijn werkterrein te verruimen door me ook aan korte verhalen te wagen. Schrijven doe ik al sinds ik op school zat, en dat is lang geleden. Pas de laatste jaren ben ik er echter serieus mee bezig.Het was dan ook een gelukkig toeval dat ik, in de wachtkamer van de dokter, een oud exemplaar van het tijdschrift "Schrijven" tegenkwam. Ik wist niet dat er zo'n blad bestond. Meteen lid geworden natuurlijk, en nu op dit forum aangekomen. Er valt nog veel te leren, hopelijk kan dit forum me daarbij behulpzaam zijn. Met vriendelijke groet, Sekhmet

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sekhmet, Welkom op het forum. Ik ben ook net nieuw hoor (sinds eergisteren). Hoop dat je er veel aan hebt. Je kunt in ieder geval goede tips krijgen en ervaringen uitwisselen met anderen. Succes! Claudia

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sekhmet, welkom hier! Zou je in de titel je naam erbij willen zetten? Dan kunnen we zien waarover het gaat. Je kunt, net als een bericht, je titel altijd aanpassen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom aan het alziende oog van Amon-Re.. Net als de Egyptenaren heb ik nu al veel respect voor je... Groetjes WriterJerre, het jonge geweld!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sekhmet, ik zag gisteren, met een halfslaperig hoofd, dat je al op een post van mij gereageerd had, bedankt daarvoor. Ik ben benieuwd wat we voor gedichten en andere werken van jouw hand mogen zien.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sekhmet! Ik ben benieuwd naar je korte verhalen. Aan gedichten kan ik helaas niet veel zinnigs bijdragen.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker