Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Fellowship

Hoi Allemaal, Ik kom bij jullie binnenvliegen met mijn Fokker F28 Fellowship, maak een perfecte landing en hoop jullie virtueel als passagiers mee te nemen in mijn geschreven dromen. Ik heb ooit 13 vlieguren gemaakt (lessen) in een Cessna 172 maar werd in Soesterberg afgekeurd op mijn ogen. Heb dan ook even getwijfeld of ik me niet beter Mister McGoo kon noemen. Leuk om op deze site te zijn en ik zie met spanning jullie kritieken en recensies tegemoet.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt me een erg leuk forum anoukplant. Ik heb de onderwerpen een beetje doorgekeken en er zijn er legio waarvan ik een take-off zal nemen. Ik bedank je voor je welkom.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Fellowship, met alle respect, jouw snelle binnenkomst doet mij meer denken aan een "low pass" van een F-16. Mijn eerste reactie aha, een geloofsgenoot. Ook ik ben zoals zovelen na een herkeuring afgekeurd in het Luchtvaart Geneeskundig Centrum in Soesterberg [mijn geboorteplaats]. Ik heb aan zweefvliegen en parachutespringen gedaan. Ik heb er tot nu twee columns over geschreven. Waarom? Ik praat er nog zo graag over. Ik kijk uit naar jouw eerste "schrijfsels". De luchtvaart biedt stof genoeg. Succes

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor je welkom Regina en ook jij Bob. Wanneer ik met een F16 had gevlogen, dan had ik met mijn vanghaak in de stopdraden van het vliegdekschip van SOL een spectaculaire landing gemaakt. Nee, ik ben keurig geland. Overigens een ‘low pass’ met een F16 kon op Soesterberg nog wel, maar met een ‘Fokker fellow’ was het meer een stunt voor een airshow of een onvrijwillig hoogstandje dat werd gevolgd door een crash in een weiland. Zijn je columns van kort geleden, dan kan ik ze nog wel opzoeken. Ik zie dat je hier behoorlijk ver terug kunt in de tijd.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fellowship als je op de account Bob B. klikt en daarna op posthistorie dan kom je onder andere tegen: - Een vrije val en - eens in je leven.