Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

luisa

Hallo, ik heet Karin Belt, 37 jaar en woon in het zuiden van het land. 2 kids. In een grijs verleden ben ik afgestudeerd in geschiedenis. Ik werk nu als stewardess maar kom oorspronkelijk uit het onderwijs. Ik schrijf korte verhalen maar ben nu bezig met een groter project. Binnenkort een gesprek met Sijthoff over mijn manuscript (HELP! ;-)) Luisa is trouwens de hoofdpersoon uit een van mijn verhalen. Groetjes Karin

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat klinkt al goed, Luisa, een gesprek met een uitgever. Wij houden je virtuele handje wel vast! :D

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Luisa, Veel schrijfplezier! ps. Succes, gaat vast wel goed :thumbsup: komen.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Luisa. Goh, stewardess zijn combineren met kinderen, lijkt me lastig! En dan ook nog tijd vinden om te schrijven, zelfs zo dat je een gesprek hebt met een uitgever! Succes ermee! :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
37 jaar en een grijs verleden? :D kom kom. zo erg is het niet...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi iedereen, ik zit hier al een tijdje hoor (zie schrijfwedstrijden-Flair). Zjors, kom maar op met dat virtuele handje, ik bespeur toch een beetje faalangst bij mezelf! Trenke, nee hoor, ik schrijf juist als ik van huis ben, dan zit ik in een hotel en dan heb ik volledige rust. Ik zou juist wel wat vaker willen vliegen haha! (ik vlieg 50%) Ik heb trouwens meer schrijvende collega's DJ, helaas trof ik een paar dagen geleden de eerste grijze haar aan. :D Sabarine, ik schrijf van alles. In september staat er een spannend verhaal van me in de Flair, ik heb er een wedstrijd mee gewonnen. Groetjes Karin

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ah, ja Nederlandse magazines, die krijg ik hier niet. Spannend, betekent dat een thriller? Leuk dat je een wedstrijd hebt gewonnen. Weer iets om op je resume te zetten. :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom - en veel succes! Laat je ons weten hoe je gesprek gaat? We zijn niet nieuwsgierig ofzo...