Claudia
Dag allemaal,
Gisteren kwam ik min of meer toevallig hier op de site terecht en heb meteen aan account aangemaakt. Het lijkt me leuk ervaringen uit te wisselen met medeschrijvers.
Ik schrijf al vanaf dat ik nog op de basisschool zat, toen waren het liedjes, gedichten en korte verhalen. Op de middelbare school begon ik aan mijn eerste (geïllustreerde) roman, die maar geen einde kende. Inmiddels ben ik bijna 38 (over een paar dagen), moeder van drie kinderen (waaronder gelukkig twee pubers die erg hun eigen gang gaan), afgestudeerd antropologe en werk ik als leerkracht op een basisschool. Ik heb nog niets gepubliceerd, ben wel bezig met mijn tweede serieuze roman (de eerste ligt, na herschrijven, nu voor de tweede keer bij verschillende uitgevers). Ik heb jaren geleden ook weleens wat geschreven maar schrik er van als ik dat terug zie! Ik schrijf bijna elke avond als de kinderen in bed liggen, in de vakanties en weekenden wat meer. Ik vind het ook leuk om werk van andere mensen te lezen, als het mij aanspreekt. Ik moet er bij zeggen dat ik in de bibliotheek ook lang bezig ben een boek uit te zoeken, dus er is wel veel dat aan mij (helaas) niet besteed is. Tja, wat verder nog? Ik hoor het wel! Claudia
Hartelijk welkom bij onze
Ik vind het forum proeflezen
Welkom Claudia, Veel plezier
De eerste blz. van mijn
Welkom beste Claudia! Je
Welkom Claudia! Alvast
Ik heb me veel beziggehouden
Welkom Claudia! Antropologie
Als geslaagde student
Dag Claudia. Welkom op dit
Hoi Claudia, wat fijn dat je
Welkom op dit forum.