Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Agnes71

Hallo, ik heb er lang over gedaan, denk ik, om mezelf even voor te stellen. Maar ik ben dus Agnes71 en ik schrijf vaak, lang en veel. Ik heb een dichtbundel uitgegeven en een kinderboek. Beiden in eigen beheer,omdat voor mij het schrijven belangrijker is, dan al dat geleur langs uitgeverijen. Ik heb altijd een beetje het idee dat je bij een grote uitgeverij een goed kruiwagen nodig hebt om binnen te komen. Het lijkt me wel logisch, gezien het feit dat uitgeverijen zowat bedolven worden onder manuscripten. Het is dan inderdaad sneller om een standaard briefje "het past niet in ons fonds" te sturen dan echt al die stapels werk van mensen te lezen. Of heb ik ongelijk?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Agnes71, Welkom! Bedenk ik me net: Zou het niet handig zijn als er een (centraal) uitzendbureau zou zijn voor schrijvers? Dat scheelt een hoop "geleur" langs uitgeverijen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat klopt, maar tegenwoordig leg ik me helemaal in romans. Op Proeflezen heb ik een stukje geplaatst van één van de romans waar ik op dit moment aan werk. ik werk namelijk altijd aan meerdere manuscripte, zo probeer ik writersblock te voorkomen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Agnes, welkom! Wat ik mij afvraag, heb je wel eens een manuscript opgestuurd naar een uitgever...? Laat je niet afschrikken of ontmoedigen hoor, als het goed werk is, wordt dat vroeg of laat écht herkend! (nee, zelf heb ik ook nog nooit iets ingestuurd, maar dat komt omdat ik denk dat het nog niet het moment is, maar ik baseer mij even op wat ik op dit forum aan ervaringen voorbij heb zien komen). Heel veel succes verder!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Four Seasons: Hé, dat is een goed idee van jou. Een soort tekstschrijversbureau maar dan alleen voor auteurs van proza en poëzie. Moet kunnen. Sorry, Agnes71, off topic. Welkom en ga gewoon door met opsturen!!!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Agnes. Je bent al verder als de meeste van ons, je hebt immers al iets uitgegeven :D