Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik stel me even voor.. Raymond aka Muffles :)

Het is altijd een beetje de vraag met een 'even voorstellen' sectie wat ik precies ga vertellen. Ik kan zeggen dat ik 39 jaar ben (in twee maanden alweer 40) en uit Nederland kom. Ik heb vele hobbies en schrijven is er 1 van. Ik ben al jaren bezig met een kinderboek, maar elke keer vind ik weer iets wat niet goed genoeg is of gewoonweg niet klopt, dus het zal nog wel even doorslepen. Nietemin hoop ik wel dat ik ooit zo ver ben dat ik het kan gaan uitgeven. Ik hoop op deze site tips te vinden en zeker inspiratie om vooral door te gaan. Raymond

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Misschien moet je gewoon eens een paar hoofdstukken van je manuscript opsturen naar een uitgever? Kijken wat ze er van vinden? Succes ermee!

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Muffles. Wil je je naam even in de titel van het topic zetten? Dan valt dit topic later makkelijker terug te vinden.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Misschien moet je gewoon eens een paar hoofdstukken van je manuscript opsturen naar een uitgever? Kijken wat ze er van vinden? Succes ermee!
Dat heb ik een aantal jaren geleden gedaan en geen succes. Nu heb ik meer natuurlijk, maar ik loop vast op chronologie en weet niet of het spannend genoeg is. Het is een kinderboek en heb nu 115 pagina's getypt, waar ook de kladjes bijzitten. Tevens is het een fantasie verhaal over een meisje dat ontdekt dat ze heks is. Na Harry Potter vrij standaard natuurlijk, dus daarom verloor ik ook enige interesse.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Misschien moet je gewoon eens een paar hoofdstukken van je manuscript opsturen naar een uitgever? Kijken wat ze er van vinden? Succes ermee!
Dat heb ik een aantal jaren geleden gedaan en geen succes. Nu heb ik meer natuurlijk, maar ik loop vast op chronologie en weet niet of het spannend genoeg is. Het is een kinderboek en heb nu 115 pagina's getypt, waar ook de kladjes bijzitten. Tevens is het een fantasie verhaal over een meisje dat ontdekt dat ze heks is. Na Harry Potter vrij standaard natuurlijk, dus daarom verloor ik ook enige interesse.
Je weet het niet. Misschien tijd voor een nieuw poging.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Muffles! Weer een man erbij... 'We' zijn ver in de minderheid, dus versterking is altijd welkom ;) Succes met je schrijven en veel plezier op ons forum.