Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe schrijven

Voor ik met m'n vraag begin wil ik me even voorstellen ,Nathan Sas , juist 16 geworden , en schrijven van een boek is iets dat ik al altijd al wou doen . maar ik had een vraag. Hoe beginnen jullie eraan? zitten jullie achter jullie laptop tot de eerste paar zinnen en jullie te binnen schieten? Of hoe gaat dat bij jullie? Sorry dat ik er zo weinig van weet , maar ik ben hier nieuw in . Graag wat hulp gehad. Nathan S.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Nathan! :) Hoe te beginnen? Met een idee, een verhaallijn, een eerste zin. Welke er als eerste in je opkomt, maakt niet uit waarover of hoe slecht, later kan je 'm toch altijd herschrijven. Als je maar een begin hebt, dan een idee hoe het verder gaat, en een conflict. Bij mij begint het meestal met een verhaalidee, dan een idee voor (meestal de eerste) scène, en dan volgt daarna de rest.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Nathan! :) Hoe te beginnen? Met een idee, een verhaallijn, een eerste zin. Welke er als eerste in je opkomt, maakt niet uit waarover of hoe slecht, later kan je 'm toch altijd herschrijven. Als je maar een begin hebt, dan een idee hoe het verder gaat, en een conflict. Bij mij begint het meestal met een verhaalidee, dan een idee voor (meestal de eerste) scène, en dan volgt daarna de rest.
Bedankt dat je me zo snel al kan helpen , ik dacht dat ik wel even moest wachten voor wat reacties. En oké , ik zal het onthouden , alhoewel ik wel iets heb van , als het begin niet goed is dan gaat hetgeen dat erop volgt ook niet goed zijn. Dus ik probeer toch het begin zo goed mogelijk te schrijven, maar toch bedankt . Nathan S.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker