Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

xIMISSYOU stelt zich voor.

Hallo, Eindelijk heb ik eens tijd om me fatsoenlijk voor te stellen. Ik kon niet veel online komen wegens school, schrijven voor vriendinnen en daar nog mijn taken voor mijn ouders, smsjes en afspraken met vriendinnen ertussen. En eigenlijk ben ik hier al redelijk lang geregistreert, geloof ik. Nouja, whatever. Ehm, ik ben dus Sarina, veertien jaartjes oud. Ik heb een grote obsessie aan schrijven en muziek. Schrijven doe ik dagen lang. En muziek luisteren, tja, alle liedjes die ik nu op mijn mp3 staan heb ken ik zo ongeveer uit mijn hoofd, je moet je al voorstellen hoeveel ik er wel niet mee in mijn oren zit. Mijn favoriete ban is simple plan! *freakt*, daarbij heb ik dus nog een obsessie: David Desrosiers, de bassist! Verder hou ik ook nog wel van muziek als green day, McFly, Avril lavigne, sylver, milc inc, kat deluna, kelly clarkson, etc... Ik kan zo nog veel opnoemen maar daar begin ik uiteraard niet aan. Om terug te komen op het schrijven, ik schrijf vooral fanfics (Van simple plan) maar de laatste tijd doe ik ook redelijk mijn best om eens een origineel verhaal uit mijn pen te krijgen. Dat lukt iets minder omdat ik het niet echt gewoon ben, nou geen probleem, ik krijg het wel weer onder de knie x) Op dit moment laat mijn inspiratie het een klein beetje afweten dus kan ik niet meer verder met lopende verhalen en kan ik ook niet aan een nieuw beginnen (niet dat dat nodig is maar ik ga op vakantie en anders kan ik daar dus geen letter op papier zetten.). Hm, op school volg ik dus 'sociaal technische wetenschappen.' en ik ga over naar het derde middelbaar! Whieee! Nouja. Verder weet ik nog niet wat ik wil worden en weet ik ook niets meer te vertellen. Ben ik iets vergeten? Wil je meer weten? Ask me! Grtjes!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sarina! Vraagje: wie mis je zo dat je jezelf xImissyou genoemd hebt? Of heeft die naam een andere reden?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*DELETED

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sarina! Vraagje: wie mis je zo dat je jezelf xImissyou genoemd hebt? Of heeft die naam een andere reden?
Hm, ik mis veel mensen op dit moment ^^ maar op dat moment had ik verschrikkelijke ruzie met mijn boyfriend ^^ Nouja, opwelling dus en ff ik vond em wel mooi bij me passen x)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*DELETED*

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik weet, is idd geen eigenschap x) Maar toch, ik had denk ik toen al redelijk veel imissyou gezegt die dag, kan ook natuurlijk, op die manier dan. x)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*DELETED*

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En zouden anderen zich niet kunnen irriteren door de wijze waarop je hier soms tegen anderen praat? :!: Ik heb al heel wat van je gelezen hier... 't zal de leeftijd wel zijn :p

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*DELETED*

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En zouden anderen zich niet kunnen irriteren aan de wijze waarop je hier soms tegen anderen praat? :!:
Ja, ik wel. Maar goed, het verbaast me inmiddels niet meer :confused:. Welkom, Sarina :thumbsup:.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*DELETED* -Aanstellers, ik heb het al voor jullie verwijderd. Maar je kunt mij niet vertellen dat iemand die waarschijnlijk nooit een boek heeft opengeslagen of zich bezig heeft gehouden met taal vanwege luiheid jullie niet irriteert. En vertel mij uit wat blijkt dat ze niet zoals alle andere meisjes is van deze jeugd? Je moet eens om je heen kijken, je komt een hoop verneukte types tegen. Laten we hopen dat ik het fout heb.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, welkom! Helaas krijg je er meteen van langs hier, zie ik. Het gaat er hier niet altijd zo aan toe hoor! Groetjesss

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom. Er stond hier een sneer naar een mede lid, maar die haal ik hierbij weg opdat we jouw voorsteltopic schoon houden. Heel veel plezier hier!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, welkom! Helaas krijg je er meteen van langs hier, zie ik. Het gaat er hier niet altijd zo aan toe hoor! Groetjesss
Dankje! Ik kan wat hebben hoor ;) zo gaat het er vast niet aan toe! Dat geloof ik graag :p Groetjes!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sabrina. Ik ben ook nog maar net lid, en snap sommige opmerkingen van medeleden ook niet meteen. Maar veel lezen op dit forum helpt.