Pam
Hoi iedereen, ik ben dus Pam en via een ander forum (waar ik veel aanwezig ben) heb ik iets gelezen van deze site. Televisie kan mijn aandacht maar moeilijk vasthouden en tot voor kort was ik vaak bezig met de vraag; wat zijn behalve lezen, computeren (in de breedste zin van het woord) en motorrijden dan nog meer mijn hobbies? Vreselijk woord trouwens; hobbies. Doet me denken aan die glazen raamhangers van vroeger, van Holliehobby of zoiets. Passies is misschien een betere woordkeus in mijn geval. Ik geloof dat ik met deze opmerking mijn leeftijd al een beetje prijsgeef. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen en werk partime in een supermarkt. Toevalligerwijs ben ik gaan schrijven en aan de reacties te zien die ik krijg daar, doe ik het denk ik wel aardig verdienstelijk. Ik heb niet de illusie een boek te kunnen schrijven of wat dan ook ooit "echt" te kunnen publiceren, want laten we wel wezen. Op het wereld wijde web .... dat vind ik geen serieus publiceren. Ik zie de dingen graag erg realistisch. Dit forum is wel serieus, begrijp me niet verkeerd. En schrijven is hartstikke leuk om te doen en om het erover te hebben met anderen nog veel leuker. Vandaar dat ik een account heb aangemaakt.
Welkom Pam, Zou je wat meer
jaaaa. die heb ik al een
Hoi Pam, welkom hier. Meer
pam schreef: En jouw avatar?
Welkom! (hoewel je me
Four Seasons schreef:pam
A. Redhed
Welkom Pam, op dit forum. Ik
Ha Pam, ik zag je al ergens
anoukplant schreef:Welkom
@ Waus, ja ik sjees van links
Welkom Pam.