Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Pam

Hoi iedereen, ik ben dus Pam en via een ander forum (waar ik veel aanwezig ben) heb ik iets gelezen van deze site. Televisie kan mijn aandacht maar moeilijk vasthouden en tot voor kort was ik vaak bezig met de vraag; wat zijn behalve lezen, computeren (in de breedste zin van het woord) en motorrijden dan nog meer mijn hobbies? Vreselijk woord trouwens; hobbies. Doet me denken aan die glazen raamhangers van vroeger, van Holliehobby of zoiets. Passies is misschien een betere woordkeus in mijn geval. Ik geloof dat ik met deze opmerking mijn leeftijd al een beetje prijsgeef. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen en werk partime in een supermarkt. Toevalligerwijs ben ik gaan schrijven en aan de reacties te zien die ik krijg daar, doe ik het denk ik wel aardig verdienstelijk. Ik heb niet de illusie een boek te kunnen schrijven of wat dan ook ooit "echt" te kunnen publiceren, want laten we wel wezen. Op het wereld wijde web .... dat vind ik geen serieus publiceren. Ik zie de dingen graag erg realistisch. Dit forum is wel serieus, begrijp me niet verkeerd. En schrijven is hartstikke leuk om te doen en om het erover te hebben met anderen nog veel leuker. Vandaar dat ik een account heb aangemaakt.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D jaaaa. die heb ik al een tijdje. Past wel goed bij me, vind ook een heeele goede vriend. Het heeft geen diepe betekenis hoor. Op dat andere forum heb ik hem ook, zit als een tweede huid. En jouw avatar? Heeft die een betekenis?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Pam, welkom hier. Meer dan genoeg gelegenheid om te praten over schrijven en er nog veel meer over te lezen. Ga maar eens op zoek met de zoekmachine!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
En jouw avatar? Heeft die een betekenis?
Ik heb gekozen voor een duif oa omdat die vrede brengt. Ik had eerst een avatar met twee witte duiven die samen (gezellig) op een boek zitten. Maar aangezien witte duiven geen partij zijn voor eventuele roofvogels, wou ik liever een andere avatar. Deze heeft MichaM (sociaal dyslect :D ) speciaal voor mij ontworpen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En jouw avatar? Heeft die een betekenis?
Ik heb gekozen voor een duif oa omdat die vrede brengt. Ik had eerst een avatar met twee witte duiven die samen (gezellig) op een boek zitten. Maar aangezien witte duiven geen partij zijn voor eventuele roofvogels, wou ik liever een andere avatar. Deze heeft MichaM (sociaal dyslect :D ) speciaal voor mij ontworpen.
Ow dat is bijzonder. Een speciaal ontworpen avatar. Die van mij heeft niet zoveel diepgang of betekenis. Maar dát heb ik dan misschien wel weer bewust gedaan. ;)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! (hoewel je me rillingen hebt bezorgt met die herinnering aan Hollyhobby... :puke: )
Hahahahaa sorry. Ja erg hé!!??

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Pam, op dit forum. Ik wens je veel plezier. En Hollyhobby, ja, die ken ik heel goed! Ik vond het TOEN erg leuk, net als zoveel andere dingen die ik nu verschrikkelijk vind.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Pam, op dit forum. Ik wens je veel plezier. En Hollyhobby, ja, die ken ik heel goed! Ik vond het TOEN erg leuk, net als zoveel andere dingen die ik nu verschrikkelijk vind.
Ik ben ook erg benieuwd wat we over 'pak weg dertig jaar' van NU vinden.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus, ja ik sjees van links naar rechts op dit forum. Enorm veel info en een heel actief forum ook. Bijzonder leuk.