Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nicoline wil zich voorstellen

Hallo, Eindelijk heb ik dan de stoute schoenen aangetrokken om me hier aan te melden. Mijn naam is Nicoline en ik ben 38 jaar. Schrijven vind ik, al zolang ik me kan herinneren, enorm leuk! Vroeger op school schreef ik al verhalen en opstellen en ben daar na een tijdje gestopt te zijn in verband met andere bezigheden, een paar jaar geleden weer mee gestart. Er valt hier zoveel te lezen en te leren, ik hoop dat ik nog aan het schrijven toekom :D Waarschijnlijker is dat ik zal worden geinspireerd door alles wat ik hier ga lezen. Toch vind ik het allemaal een beetje griezelig (in de zin dat ikzelf niet zo snel tevreden ben over wat ik schrijf, zeg maar gerust onzeker..), vandaar mijn openingszin over de stoute schoenen. Ik lees al een hele tijd mee op de site, waar ik overigens even mijn complimenten voor wil geven. Nu maar snel gaan lezen, leren en wie weet ook posten.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk welkom Nicoline. Zelf ben ik ook pas een paar uren lid en ik hoop dat je net als ik veel licht van deze ZON zult opsteken.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Nicoline. Zou je de titel van je topic even willen aanpassen? Als je je naam erin zet, valt dit topic later nog te traceren.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Nicoline, op dit forum. Ik hoop dat je veel inspiratie zult vinden hier en plezier zult hebben.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Nicoline. Zou je de titel van je topic even willen aanpassen? Als je je naam erin zet, valt dit topic later nog te traceren.
Ja, het is weinig orgineel en inderdaad moeilijk traceerbaar als iedereen het op deze manier doet. :lol:

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nicoline83, hartelijk welkom. Gewoon doen dan ga dat griezelige gevoel wel over. Succes.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Nicoline. Ik verwelkom bijna nooit leden, maar zag dat je een column geplaatst had, dus wilde wel even weten wie je was. :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij had toch ook een Pica-verhaaltje opgestuurd? Leuk! :nod: Welkom hier.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij had toch ook een Pica-verhaaltje opgestuurd? Leuk! :nod: Welkom hier.
Ja dat heb ik inderdaad. Jij ook las ik! Spannend, dat wachten nietwaar? Ik heb je verhaal ook gelezen bij proeflezen. Leuk verhaal! Ben benieuwd hoe het verder gaat...

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, spannend, maar wel heel erg leuk... :D Waar gaat jouw verhaal over? Verder gaat? Die 493 woorden is alles :P

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus: :lol: hopelijk mag je nog wat herschrijven... dan gaat het toch weer wat verder dan die 493 woorden. Mijn verhaal gaat over Petje Wokkel die gaat verhuizen. Recentelijk zelf verhuisd, vandaar het onderwerp.