Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn naam is Prikkeldraad.

Ik heb als mijn alter ego ‘prikkeldraad’ gekozen, ook wel schrikdraad genoemd. Het wordt gebruikt om iets te beschermen, op een afstand te houden en het kan iemand prikkelen. Men zegt van mij dat ik kwetsbaar ben en zo zal me in een forum ook opstellen. Maar ook kan ik met woorden prikkelen – niet te verwarren met steken – om een discussie op gang te brengen over alles dat ons aangaat, m.n. de diverse literaire vormen, waaronder poëzie. Ik heb enkele bijdragen mogen leveren aan Lonely Planet. Ik hoop dat ik iets van u leer, wellicht leert u ook iets van mij.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Barb Wire! Wie weet leren we idd. iets van elkaar. Deze site is sowieso zeer informatief, mochten wij het af laten weten :D.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, beste draad :nod:
Dank jullie allemaal wel! Zo slank ben ik nu ook weer niet dat ik deze aanduiding verdien, 176/74!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Prikkeldraad. Ik heb nog een lichte aversie tegen dit afschermmiddel omdat ik er in mijn jeugd met beide benen in ben blijven hangen. Ik zal deze weerstand overwinnen en graag je stukjes in proeflezen volgen. Ik had deze week het boek: een verzameling van Lonely Planet in handen. Als je voor LP hebt geschreven dan moet het toch een trots gevoel geven om voor de draad te komen. Je prikkelt mij als voormalig fraudebestrijder om tot de ware identiteit door te dringen. Ik beloof je dat ik dat niet zal doen. Veel plezier op deze site.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je haalt me de toetsen uit het toetsenbord, Bob. Welkom Prikkeldraad. :nod: Heb jij ook niet wat geschriften al gepubliceerd bij uitgevers? Meen ik me te herinneren van ZZ? Daar mag je toch ook trots op zijn?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je haalt me de toetsen uit het toetsenbord, Bob. Welkom Prikkeldraad. :nod: Heb jij ook niet wat geschriften al gepubliceerd bij uitgevers? Meen ik me te herinneren van ZZ? Daar mag je toch ook trots op zijn?
Ja Zjors dat heb ik. Overigens een vriend van me die heeft de eerste bijdrage van http://www.nrcnext.nl/blog/2009/07/07/kliknrcnl-j… mogen plaatsen en die heeft twee van die hondjes als jij hebt, of is dat niet jouw hondje wat je hebt afgebeeld?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De manier van schrijven komt me bekend voor, Prikkeldraad (?).
Tja, wat suggereer je daar nu mee, ik ken je natuurlijk nog helemaal niet en je zult het waarschijnlijk ook niet menen, maar het lijkt er wel op of je me van plagiaat beschuldigt.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Nee, dat doe ik helemaal niet. De stijl komt me bekend voor alsof ik vaker iets van je gelezen heb. That's all.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Zjors dat heb ik. Overigens een vriend van me die heeft de eerste bijdrage van http://www.nrcnext.nl/blog/2009/07/07/kliknrcnl-j… mogen plaatsen en die heeft twee van die hondjes als jij hebt, of is dat niet jouw hondje wat je hebt afgebeeld?
Ja, je vriend heeft inderdaad ook een hondje zoals ik. Een Yorkshire zie ik op de achtergrond op zijn foto. Doe hem de groeten van ons :D Hij heeft zich boos gemaakt, begrijp ik http://www.schrijvenonline.org/forum/100382 :confused: Dat lijkt me nou niet slim van hem :\\ Zo ken jij hem vast niet ;)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Zjors, hij kan af en toe met zijn mening onbeheerst uit de hoek komen, maar ik ken hem erg goed: ruwe bolster, blanke pit. Hij heeft ook erg lange tenen. Ik zal ze vanavond eens nameten, maar volgens mij heeft hij schoenmaat 53. Aan de andere kant gaat hij letterlijk voor zijn vrienden door het vuur. Kanakai noemden ze hem in Phnom Penh.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Prikkeldraad is niet hetzelfde als schrikdraad. Ik heb beide in mijn handen gehad en het verschil is duidelijk te voelen.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, prikkeldraad. Het lijkt er op dat je je vriend net hebt gemist hier...

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Zjors dat heb ik. Overigens een vriend van me die heeft de eerste bijdrage van http://www.nrcnext.nl/blog/2009/07/07/kliknrcnl-j… mogen plaatsen en die heeft twee van die hondjes als jij hebt, of is dat niet jouw hondje wat je hebt afgebeeld?
Ja, je vriend heeft inderdaad ook een hondje zoals ik. Een Yorkshire zie ik op de achtergrond op zijn foto. Doe hem de groeten van ons :D Hij heeft zich boos gemaakt, begrijp ik http://www.schrijvenonline.org/forum/100382 :confused: Dat lijkt me nou niet slim van hem :\\ Zo ken jij hem vast niet ;)
Verdorie Zjors, je kunt nog meer van de HONDJES lezen (morgen nogwel in een brandweerauto), want opnieuw is mijn of ik bedoel mijn bijdgrage gekozen voor NRC van morgen. Ik hoop dat er nu ook eens anderen - zoals Marriejeanne die deze topic opende - eens mee gaat doen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, prikkeldraad. Het lijkt er op dat je je vriend net hebt gemist hier...
Ja, ik mis hem regelmatig, hij is veel te druk met de NRC geloof ik.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik krijg een steeds negatiever beeld van voorsteltopics. Laat je merken dat je blij met iemand bent, dat iemand welkom is, krijg je zoiets.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook. Dat introstukje over het prikkelen van mensen deed me direct aan hem denken. En de toevalligheid van het verschijnen van dit nieuwe lid rond de dag van Gerhardts schorsing. En dat 'ze' met hem bevriend is. Tsja.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook Zjaan. Serieus, ik zag het ook aan de schrijfstijl. Tja dus ook. Laat ik er maar geen oordeel over uitspreken, hier in het volle licht.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja, daar kon ik moeilijk omheen. De reactie daarna maakte het helemaal duidelijk. But he 'll be back.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit gaat voor mij lijken op dat vervelende jongetje in de klas dat veel aandacht nodig heeft. Waardering heb ik voor het speurwerk.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had het niet verwacht, Prikkeldraad leek me een vrouw :confused: Bedankt voor het opletten, Louis! :)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goh, ik vond het ook wat vreemds hebben, maar ik ben geneigd niet te wantrouwen. In dit geval had dat dus best gekund. Wat een gezanik vind ik dit. Oproeikraaiers moeten maar een eigen site zoeken.