Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Danica

Hallo allemaal. Ik ben Danica en ben hier terecht gekomen omdat ik de kriebels kreeg om weer te gaan schrijven. Het schrijven opzich, gaat mij goed af, alleen heb ik moeite met de D tjes en de T tjes en de DT tjes. Begrijpend lezen is ook nog een handycap van mij, dus iets uit mijn hoofd leren, is niet aan mij besteed. Kijk hier ga ik dus al weer...moet het nou met een D op het eind of met DT?? Ik sta open voor opbouwende kritiek. Gr. Danica

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Danica. Goed idee om je zwakheden eerst onder de loep te nemen. je zult het gewoon moeten oefenen en oefenen, dan komt het wel goed. Kleine opmerking: het is handicap ipv. handycap (of mag handycap tegenwoordig ook?) Succes!

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Danica! Hoe spreek je je naam trouwens uit, met een -k op de plek van de -c of misschien zelfs een -tsj? (in dat laatste geval zijn we bijna naamgenoten ;) ).

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Danica. Bij Wolters Noordhoff is het boek Dat d/t-gedoe verschenen. Een aanrader. Veel plezier op op dit forum.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel allemaal voor het warme onthaal. Veel tips gezien die mij verder helpen. Vooral leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben met een schrijf handicap. Heerlijk jullie opbouwende kritiek!! Mijn naam spreek je zo uit: dannietsa met de klemtoon op da en betekent; morgenster.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Morgenster, Ik wens je erg veel succes toe en hoop dat je met je prille licht het forum mag verlichten.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Danica, vertel eens iets meer over jezelf; wat heb je al geschreven, hoe oud ben je, wat schrijf je het liefst, welk genre of poëzie, vertel!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik sluit mij bij Pien Ling aan. Op de eerste plaats hartelijk welkom. Er zijn veel schrijvers op dit forum die alleen maar prijs geven dat ze onder een alias werken. Een beetje meer van jezelf prijsgeven werkt stimulerend voor wat betreft het geven van een reactie. Het hoeft natuurlijk geen fotogalerij te worden. Sommige schrijvers zijn onder verwijzing naar hun website een " open boek". Leuk om door te spitten en wat van op te steken. Veel succes en laat je horen.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voorlopig wil ik anoniem blijven. Eerst het forum en de site verkennen. Ik ben een leergierige auteur. Heb al 1 boek geschreven en beschouw dit als mijn leerproces. Begon zomaar met schrijven en deed gewoon wat me goed leek. Het is doormiddel van printing demand op de markt gekomen. Met veel kunst en vliegwerkjes en diepe zuchten van het redigeren. En nu wil ik beslagen ten ijs komen.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Danica, ik ben hier zelf ook net lid, met net als jij een niet al te beste grammatica, terwijl mijn oma toch een zeer strenge lerares was, maar haar terechtwijzingen zijn niet blijven hangen. Succes met schrijven!

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn naam spreek je zo uit: dannietsa met de klemtoon op da en betekent; morgenster.
Ha, wat leuk! Het komt niet vaak voor dat ik een bijna-naamgenoot ontmoet (ehm... eigenlijk nooit ;) ). Slavische mensen spreken mijn naam ook als jouw naam uit, maar bij mij komt er nog een -j voor de laatste -a. Maar ik ben 'gewoon' vernoemd naar een boek... ;). Nou ja, wat dat betreft is het een goede naam om te gaan schrijven ;).

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nogmaals dank jullie wel voor de leuke reacties en het welkom heten. Weet je, ik vind dit een heel prettig forum. Heb nog niet alles gelezen, maar het werkt tot nu toe prima. Ik heb nog leesvoer genoeg. Vanmiddag kreeg ik ineens een enorme inspiratie door al die tips hier en heb anderhalf uur achter elkaar zitten schrijven....zalig!!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Danica, Ik wens je veel succes met schrijven en dat je hier gaat bevallen, dan komen we misschien met een poosje, nog meer over je te weten. ;)