Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

JanJR

Goedemiddag, Ook door toeval (ook al bestaat dit niet) ben ik op deze website terecht gekomen. Inmiddels ben ik al een tijdje bezig met het schrijven van pakkende speekwoorden en citaten. Sinds kort ben ik ook begonnen om verhalen te schrijven waaruit mensen iets kunnen leren. Over bijvoorbeeld een bepaalde kijk op het leven. Van huis uit ben ik Christleijk. Graag zou ik in het heden of in de toekomt Christelijke literatuur willen schrijven. Maar zover ben ik nog niet, het begint hoop ik eerst als hobby's, voor de rest zullen we kijken tot waar het tot uitgroeit. Oh ja, ik ben trouwens Jan, woonachtig in Friesland in het hoge noorden. Als hobby heb ik lezen (wat ik nog te weinig doe) om gedachtestroom tot stoppen te dwingen. Voor de rest ben ik eena actief persoon die erg van sporten houd oa. fitness, hardlopen, zwemmen en zo vele andere actiefe bezigheden. Ik ben iemand die graag de natuur in trekt om tot rust te komen. Het mooie strand... met het kolkende water en de hard wind die het zand doet opwaaien... echt heerlijk is dat! Ik hoop dat jullie zo eerst genoeg van mij weten! Groeten, Jan.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jan, Veel plezier hier. Er is hier enorm veel te leren. :thumbsup: Zo vind ik het ook heerlijk in de natuur; lekker fietsen in het bos, goed voor de inspiratie. :nod:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jan! ;) Ik krijg ineens zin om naar het strand te gaan.. (moet het niet warm zijn, anders waait het zand niet). Ga je ook in het Fries schrijven?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nee woon niet aan het strand, het is aleen wel geweldig ik zou er best wel willen wonen. dat van dat stand was even een spontane ingeving ik schrijf niet in het Fries nee! wou dat ik het kon maar dat is ontzettend moeilijk. wil het wel proberen om in het Engels te beginnen. maar men zegt altijd: eerst het ene en dan het ander...! maar leuk dat ik hier mag zijn trouwens, ik denk en ik hoop hier veel te kunnen leren!!! groetjes!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Je kan hier een heleboel opsteken en leren. En het is nog gezellig ook;-) Waar denk jij aan bij Christelijke literatuur? Fictie? Lynn Austin, Francine Rivers en Karen Kingsbury? Of non-fictie? Of Christelijke kinderboeken? Ik ben hartstikke benieuwd!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jan, welkom! Ik woon in West-Friesland aan het IJsselmeerstrand. :D Mooi, joh! O, en natuurlijk veel plezier hier.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel. Inderdaad ik had niet het idee dat er zoveel verschillende ideeën waren voor Christelijke boeken, ik ben eerst aan het expertimenteren dus we zullen zien. Ik kijk er naar uit om veel te leren!