Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vlinder1982

Hoi, ik ben Diana ik ben 26 jaar en mama van 4 kinderen. En ik wil graag een boek gaan schrijven over mijn overleden zoontje. Dit om het te verwerken en andere mensen te waarschuwen, hoe gevraalijk water kan zijn en hoe snel het gebeuren kan. En andere mensen die het ook meegemaakt hebben te helpen met hun verwerking. Omdat je dingen leest die je zelf (deels) hebt meegemaakt. Groetjes, Diana

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Welkom Diana, Schrijven om iets te verwerken kan heel goed helpen. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is. Wil je trouwens puur een verhaal vertellen en daar de boodschap in laten doorklinken? Of een combinatie van verhaal en preventie, tips etc?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Diana. Ik hoop oprecht dat het schrijven je zal helpen! Hier vindt je vast de aanmoediging, kennis en hulp die je nodig hebt. Succes.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, ik ben Diana ik ben 26 jaar en mama van 4 kinderen. En ik wil graag een boek gaan schrijven over mijn overleden zoontje. Dit om het te verwerken en andere mensen te waarschuwen, hoe gevraalijk water kan zijn en hoe snel het gebeuren kan. En andere mensen die het ook meegemaakt hebben te helpen met hun verwerking. Omdat je dingen leest die je zelf (deels) hebt meegemaakt. Groetjes, Diana
Diana/Vlinder1982, wat heb jij veel doorgemaakt! Ik hoop dat dit forum je kan helpen. *respect*

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Diana. Ik denk dat het een heel goed idee is om het eens allemaal op te schrijven. Je helpt jezelf er mee en misschien ook anderen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Moedig Diana. Welkom. We zijn elkaar al op een ander topic tegengekomen. Ik hoop dat je hier veel steun zult krijgen. Ik weet het wel zeker.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeer hartelijk welkom Diana: godin van de jacht. Ik ben zelf ook pas 1 week en 1 dag lid en verwelkom je als het laatstaangesloten lid? Ook ik heb al via een andere topic kennisgemaakt en het is erg moedig om over zo''n tragisch en delicaat onderwerp een boek te schrijven. Erg veel sterkte en succes.