Start » Forum » Jongeren site verhalen

Jongeren site verhalen

5 reacties [Laatste bericht]
riablaster
Laatst aanwezig: 1 jaar 24 weken geleden
Sinds: 12 Apr 2011

Jongeren site verhalen

Hallo,

Nu ben ik op zoek naar een site voor jongeren waar ze verhalen kunnen plaatsen, en er ook op kunnen reageren.

Iemand een idee?

Reacties

muzy95
Laatst aanwezig: 15 uren 17 min geleden
Sinds: 27 Nov 2010

De enige die ik zo snel kan bedenken zijn ikvertel.nl en Kluitman. Kluitman raad ik je af, ze zetten vrijwel alles er ongewijzigd op. Ikvertel.nl is misschien wel een goede.

Spirit
Laatst aanwezig: 4 jaren 16 weken geleden
Sinds: 31 Jul 2010

Het ligt eraan wat voor website je zoekt... heel veel fora hebben ook ruimte voor het plaatsen van fanfiction of gewone verhalen, als je het puur voor de reacties doet.
Anders inderdaad ikvertel.nl.

Grom.

riablaster
Laatst aanwezig: 1 jaar 24 weken geleden
Sinds: 12 Apr 2011

ja, als het niet anders kan dan kan ook een forum wel! Het hoeft niet perse een forum voor jongeren te zijn.

maar bedankt voor de reacties! ik zal wel even een kijkje nemen op ikvertel.nl

LindaXx3
Laatst aanwezig: 3 jaren 23 weken geleden
Sinds: 15 Apr 2012

www.wattpad.com

daar staan (leuke) verhalen op, je kan een stem geven en reacties schrijven, ik vind het een leuke site smile

Ow, ik zie nu pas dat dit heel oud is, maar ach..

alexia
Laatst aanwezig: 1 jaar 11 weken geleden
Sinds: 2 Aug 2017

Ik zou http://dating-jongeren.nl/ aanraden. Er is een veel jonge mensen, en je kunt schrijven in het forum.

Schrijven

Ontvang de gratis nieuwsbrief boordevol tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!
  • Uitgeven in eigen beheer wordt steeds volwassener: een overzicht van succesvolle en inspirerende zelf uitgegeven boeken en de auteurs die ze schreven
  • Schrijven vanuit je hart. Michelle Shanti legt uit hoe je dat doet – en geeft je oefeningen
  • Kathy Mathys geeft tips voor het schrijven voor young adults
  • Ruimte voor schrijven: je hebt ruimte nodig om jezelf te ontwikkelen. Hoe zorg je dat je die ruimte ook hebt?
  • Als schrijver op het podium staan, hoe doe je dat?
  • Nieuwe series: Het schrijfproces en fantasy.

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór maandag 24 september 16:00 u. een abonnement!

WORD ABONNEE