RichardOtten Lid sinds 10 jaar 3 maanden RolGewone gebruiker # 164 Vaarwel 14 oktober 2017 - 8:12 Hier voor de rust Kleren teder en zacht Gedachten aan mijn Lieve Koester ik als een verloren schat Wat een lief en verdrietig Nancy Bastiaans Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruikerPluslid 15 oktober 2017 - 21:01 Wat een lief en verdrietig gedicht. Door de hoofdletters zie ik de afbreking niet. Lieve is een naam? Login of registreer om te reageren Verdrietig, dat is het gevoel marceline Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 15 oktober 2017 - 22:42 Verdrietig, dat is het gevoel dat je bij mij losmaakt. En dit terwijl je erg weinig woorden gebruikt, dat vind ik knap. Login of registreer om te reageren Beste Richard, de kleren die poëzie coach Lid sinds 7 jaar 4 maanden RolGewone gebruiker 16 oktober 2017 - 15:15 Beste Richard, de kleren die teder en zacht zijn, terwijl je degene die zo lief en zacht was mist... Zo heb ik je gedicht gelezen. Een gevoelig thema. Ik vind dat mooi gevonden. Dank voor het delen. Schrijf ze, Greetje Kruidhof Login of registreer om te reageren
Wat een lief en verdrietig Nancy Bastiaans Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruikerPluslid 15 oktober 2017 - 21:01 Wat een lief en verdrietig gedicht. Door de hoofdletters zie ik de afbreking niet. Lieve is een naam? Login of registreer om te reageren
Verdrietig, dat is het gevoel marceline Lid sinds 7 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 15 oktober 2017 - 22:42 Verdrietig, dat is het gevoel dat je bij mij losmaakt. En dit terwijl je erg weinig woorden gebruikt, dat vind ik knap. Login of registreer om te reageren
Beste Richard, de kleren die poëzie coach Lid sinds 7 jaar 4 maanden RolGewone gebruiker 16 oktober 2017 - 15:15 Beste Richard, de kleren die teder en zacht zijn, terwijl je degene die zo lief en zacht was mist... Zo heb ik je gedicht gelezen. Een gevoelig thema. Ik vind dat mooi gevonden. Dank voor het delen. Schrijf ze, Greetje Kruidhof Login of registreer om te reageren
Wat een lief en verdrietig
Verdrietig, dat is het gevoel
Beste Richard, de kleren die