Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dringend uw hulp nodig

Hoi beste medeschrijver, Mijn naam is Petra Morsman. Ik ben al jaren aan het schrijven en nu kan er eindelijk een boek van me uitgegeven worden. Bij de Free Musketeers en gratis. Daar moet ik wel wat voor doen. Namelijk 80 emailadressen leveren van mensen die het niet erg vinden om eenmalig van deze uitgeverij reclame over boeken te krijgen. Ik heb nog maar 19 toestemmingen van mensen om hun mailadres te mogen doorsturen aan de Free Musketeers. Dus dat schiet niet op, zucht. Zal mijn droom, dat er een boek van me uit wordt gegeven ooit uitkomen? Met uw hulp wel. Stuur mij dan even een mailtje. Ik zit dringend om uw hulp te springen. mail mij, a.u.b. groetjes, Petra.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Ik wil je wel helpen door mijn emailadres (hey2kate@gmail.com) door te geven. Mag ik dan ook op jouw stem rekenen als ik in de toekomst een kinderboek wil laten publiceren ? Groetjes en alvast veel succes ! Kathy

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi beste Kathy, natuurlijk krijg je mijn emailadres, p.morsman@wanadoo.nl wat voor kinderboek schrijf jij? Ik heb er twee geschreven, degene die ik wil laten uitgeven is een soort Star Wars. De andere gaat over een heksje. (Nee, niet ik, hihihi.) nogmaals hartstikke bedankt, Petra

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dat een eis bij Free MusKeteers om daar een boek uitgegeven te krijgen? Wat een belachelijke manier om aan e-mailadressen te komen! Ik gun je uiteraard je publicatie maar ik zou daar toch wel bedenkingen bij krijgen. Vraag mij af waar dat Free voor staat.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Achterdocht. Ik gun je echt en heus wel dat je jouw boek krijgt uitgegeven. Maar om dat emailadresbestand te voorzien van allerlei adressen vind ik ronduit verdacht. Wie zegt mij dat mijn adres niet wordt verkocht aan weet ik veel wie? Hoeveel ongewenste spamberichten krijg ik dan weer? Echt, ik gun je helemaal dat je boek wordt uitgegeven, maar zomaar een mailadres geven, neen, dat gaat echt een hele grote stap te ver.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Free Musketeers is een bonafide organistaie. Ik bestelde een boek door het gevraagde bedrag over te maken. Na enkele maanden bleek dat er niet genoeg (50) gegadigden waren. Ik kreeg mijn geld terug. Wat ik belachelijk vind is dat iedereen de klaarkomgedachte heeft een 'boek' op de markt te willen brengen. En er dan maar mee leuren als een zeepverkoper. Mijn natte droom is om een manuscript te schrijven dat door een handjevol vakmensen als 'af' wordt beschouwd (wat dat precies betekent, weet ik ook niet); de rest is mooi meegenomen, maar dat hoeft echt niet. Mijn zelfbeeld heeft dan zijn sokkel. Van schrijven word je hier toch niet rijk, en beroemd zijn lijkt me een kwelling. Stop toch met dat boekengedoe. Trek voor jaren de woestijn in met een karrenvracht aan boeken over taal en schrijven. Bedenk dat er iedere dag tientallen bomen sneuvelen voor stapels boeken die nooit gelezen worden. Val liever dood dan een boek in eigen beheer uit te geven (tenzij je niet meer dan enkele exemplaren wil, wat best leuk kan zijn). Maar, omdat ik graag literair lees, en dus de slechte afloop wil zien: KoenVlaeminck@pandora.be Zoals altijd: volgens mij.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Koen, ik word onpasselijk van jouw felle reacties op mensen. Wat heeft het voor zin om te schrijven : Val liever dood dan een boek in eigen beheer uit te geven? of Stop toch met dat boekengedoe. Trek voor jaren de woestijn in met een karrenvracht aan boeken over taal en schrijven? Wat is daar het nut van? Wie ben jij om zo te durven oordelen over mensen? Om zo je mening klaar te hebben over mensen die je absoluut niet kent? Wiens werk je niet kent? Wiens achtergronden je niet kent? Het enige dat je bereikt is dat je mensen de stront induwt en geloof me... de meeste mensen zijn kritisch genoeg op zichzelf en hebben jouw hulp daar heus niet voor nodig. Je bereikt er trouwens nog iets mee, dat ik compleet *sic* word van jouw ongefundeerde en veel te grove meningsuitingen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik sluit me helemaal aan bij Ing. Koen, als jij moet kotsen bij een bepaald topic ga dan gewoon naar het volgende. Daar doe je iedereen een plezier mee. Gun ieder zijn wereld zoals wij jou de jouwe gunnen. Ergens niet mee eens zijn mag. Maar oordelen doe je maar ergens anders. Je reacties veroorzaken tot nu toe bij elk topic, waar het ook over gaat, een ongezellige twist. Het lijkt me raadzaam om zelf maar een tijdje de woestijn in te trekken.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik word onpasselijk van jouw domheid. Ik heb het hier niet tegen mensen, maar over opvattingen. Oordelen over mensen doe ik helemaal niet, daar ben jij blijkbaar meer gedreven in. Ik ben hier de eerste die mijn email ter beschikking stelt om haar droom te verwezelijken. Dat ik jouw ficitionele droom aan diggelen sla, kan ik niet verhelpen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe weet je dat Koen? Wie weet hebben er al tig mensen een persoonlijk bericht naar haar gestuurd.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien moet je beter leren formuleren, Koen. Want ondanks al jouw boekenwijsheid, komt je boodschap blijkbaar absoluut niet over.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het helemaal met je eens, Ing. Bovendien vervuilt Koen de onderwerpen met zijn verwarde, irrelevante en ongevraagde onzin. Als hij Free Musketiers aanbeveelt is dat een extra reden n i e t met die Musketiers in zee te gaan. Verder sluit ik me ook aan bij Jaqueline. Succes Petra!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
rosen 172, slaat alles :P Ik zou Free Musketiers aanbevelen (!), terwijl anderen mijn uitspraak 'Val liever dood dan een boek in eigen beheer uit te geven', verwijten. Rosen 172, je dringend laten nakijken!!!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even terug naar de topic... Pehamo, heb je al eens rond gekeken op dit forum naar andere manieren om zelf een boek uit te geven? Misschien is er een manier bij waarbij je niet 80 adressen aan hoeft te leveren.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pehamo, je hebt als het goed is nu een e-mail met mijn e-mailadres erin! Ik gun het je, zo'n boek.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Koen, is er een reden waarom je elke keer zo grof reageert, terwijl je weet dat er veel forumers zijn die dat niet op prijs stellen? Je kunt toch ook beleefd reageren ook als je het oneens bent met waar het onderwerp over gaat? Sorry dit is off-topic maar wou graag deze vraag stellen maar er geen nieuw topic voor openen dat is het niet waard. Koen je mag mij ook mailen met je antwoord zodat we hier weer on-topic kunnen.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeanet, Kun jij lezen? Ik noem Free Musketeers een bonafide organistaie, ik geef als eerste mijn email, en waar zeg ik dat ik het oneens ben met dit onderwerp? Waar haal je dat toch? Zeggen dat je het belachelijk vindt om op deze wijze emails te vergaren is pas grof (Hilda Abbing) en een uiting dat je het oneens bent met deze topic. Zeggen dat je beter met Free Musketeers niet in zee gaat omdat Koen dat aanbeveelt (wat niet eens waar is), is al even grof (niet naar mij toe, wat rosen172 over me zegt, kan me geen moer schelen). Zeggen dat ik over mensen oordeel (Ing), terwijl ik dat hier op geen enkele manier doe, is ook al niet netjes. Leer lezen, Jeanet voor je denkt dat je iemand moet terechtwijzen. (Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken).

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Koen, ik had tegen mezelf beloofd dat ik niet meer op je zou reageren maar ik kan me nu niet meer inhouden. Nu ga je echt te ver (nu pas). Ten eerste: Jeanet zegt helemaal niks over jouw mening over dit onderwerp. Leer zelf eens lezen. Dat staat helemaal niet in haar post! Zeggen dat je beter met Free Musketeers niet in zee gaat omdat Koen dat aanbeveelt (wat niet eens waar is), is al even grof (niet naar mij toe, wat rosen172 over me zegt, kan me geen moer schelen). Hoezo is al even grof? Ik geef Rosen groot gelijk. Als jij zomaar oordeelt over mensen en weet ik wat allemaal is het logisch dat mensen zoiets gaan zeggen. Ik heb dan ook expres mijn e-mailadres aan Pehamo gegeven, zodat ik jou dwars zit. Dat is mijn hele doel naast haar aan een uitgegeven boek helpen. Zeggen dat ik over mensen oordeel (Ing), terwijl ik dat hier op geen enkele manier doe, is ook al niet netjes. Leer lezen, Jeanet voor je denkt dat je iemand moet terechtwijzen. Dit zei je, letterlijk, in je post van 19 oktober 2007 om 22:50: Ik word onpasselijk van jouw domheid. Dan heb je het over Ing. HOEZO OORDEEL JIJ DAN NIET OVER MENSEN??? KOEN IK WORD GEK VAN JE!! EN ANDEREN OOK!! ROT OP VAN DIT FORUM ALS JE NIET EENS NORMAAL KAN REAGEREN EN DAN NOG LIEGT OOK TERWIJL HET TEGENDEEL DUIDELIJK ERGENS BOVEN STAAT!!!! (dit moest er even uit)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Hilda; voor zover ik het heb begrepen wil Free Musketeers graag dat je tachtig mailadressen verzameld omdat je dan al tachtig mensen, die je vaak persoonlijk kent, verteld hebt dat je boek eraan komt. Een soort voorreclame eigenlijk, mensen die je kent hebben misschien wel interesse om een boek van je te kopen. Ben het met je eens dat het een beetje vaag blijft wat ze verder met die adressen doen. Eenmalige reclame voor het boek van Pehamo, en dan? @ Pehamo, vaak geven bedrijven een garantie dat ze alleen voor een enkel doel mailen en dan niet meer. Daar moeten ze zich dan ook aan houden. Geeft FM zo'n garantie?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha ha ha Zoiets zat ik ook al te bedenken. Mijn oplossing was: pluk email adressen van bedrijven site's. Die krijgen al zoveel troep, daar kan jou troep wel bij.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Pehamo, je moet persoonlijke e-mailadressen hebben. Ik heb ook een boek uitgebracht bij Free Musketeers. Heb je je contactknop aanstaan? Dan mail ik je mijn e-mailadres ook even. Je kunt ook je vrienden en collega's hun adresboek laten uitvissen. Dat moeten ze hun vrienden dan wel even zeggen natuurlijk ... Commentaar krijg je altijd. Sommigen willen het expres niet, op zo'n lijst, anderen weer wel. Ik ben alleen maar de prijs van twee boeken kwijt geweest aan Free Musketeers. Meer niet. Je moet wel goed redigeren, Pehamo. Zelf je eigen redactrice zijn. En niet denken dat ze je boek gaan promoten: dat doen ze niet, je moet het zelf doen! Bedrijven mogen hun e-mailadres niet geven. Je moet er wel wat voor over hebben, is hun gedachte erachter, denk ik. Maar van degenen die ik ken is er nog niemand lastig gevallen met extra -ongevraagde- reclame. En het is toch al in maart 2006 geweest, mijn boekuitgave. Dus: gewoon doen. Wie weet pikt het iemand op.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo beste mede-schrijvers, Iedereen van harte bedankt voor hun goede raad, lieve meegevoelens en goede tips, en natuurlijk vooral voor het mogen gebruiken van je emailadres. Jij ook Koen, al kom je wat negatief over. (Lichten up, dude.) Ik wist niet wat er allemaal los kwam met mijn bedeloproepje. Het spijt me dat jullie daardoor trubbelingen op de site hebben. Dat is echt niet de bedoeling. Het is straks kerstmis. Dus, iedereen van goede wil, laten we leuke gezellige verhalen schrijven en vooral niet meer negatief kibbelen. Ik zit niet zo ruim in de kennissen en familiekring, dus iedereen die toestemming geeft om hun emailadres te mogen gebruiken, enorm gigantisch bedankt. dankzij jullie goede steun heb ik nu 32 emailadresjes, het gaat niet snel, maar ik hoop elke dag wat adresjes erbij. dan komt het tegen kermis, (lol,) wel goed. Even wat uitleg over mezelf. Mijn naam is Petra. Ik schrijf vooral over paranormale gebeurtenissen, omdat ik daar als kind vaak mee te maken kreeg en daar eerlijk gezegd doodsbang voor was. Nu probeer ik in mijn boeken de boodschap door te geven dat angst de negatieve gebeurtenissen alleen maar versterkt. Hoopelijk komt die boodschap over. Ik hou er ook van de liefde voor dieren en de natuur door te geven maar ook van humor. er worden tegenwoordig te veel ernstige boeken geschreven en te weinig met humor. Er moet weer meer gelachen worden, lekker zitten grinniken als je leest. Dat doet goed. Ik ben ook nogal geobsedeerd om eindelijk een boek uit te kunnen geven, om daar net als Rowling stinkend rijk mee te worden. (keep on dreaming!) Ik ken de Free Musketeers persoonlijk nog niet echt goed. Ik schrijf en werk al bijna twintig jaar aan verhaaltjes en na een prima beoordeling door Maaike, deLettervrouw. (Echt een geweldig vriendelijk mens.) Trok ik de stoute schoenen aan, (maatje 37 1/2) en stuurde zes manuscripten naar verschillende uitgeverijën. Van een kreeg ik een negatief antwoord, mijn verhaal is niet spannend genoeg en ze houden niet van de stijl. Nou ja, dat kan gebeuren toch? Van de andere uitgevers hoor ik helemaal niets en dat maakt me zenuwachtig. Toen daarna de Free Musketeers me mailden dat ze wel een boek van me uit wilden geven was ik eerst erg blij. Tot daarna het addertje onder het gras vandaan kwam. Die 80 !@#$!!! emailadresjes. Dat was een flinke domper. Maar nu, dankzij al die lieve mailtjes van jullie voel ik weer wat hoop. Daarom hoop ik dat nog meer mede-schrijvers me willen steunen. Jullie mogen mijn emailadres natuurlijk altijd gebruiken en als jullie iets willen weten over de Free Musketeers zal ik proberen daar zo goed mogelijk antwoord op te geven. vriendelijke groetjes en ik laat nog van me horen. Iedereen met een whritersblock, keep up the spirits!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pehamo, Hoewel ikzelf nooit een boek zou uitgeven in eigen beheer, heb ik al vele debutanten (wat ik ook nog altijd ben, en misschien altijd wil blijven) gesteund in hun (fictionele) droom. Free Musketeers is betrouwbaar; ik bestel alvast je boek. Ik geef je mijn commentaar. Ik kom inderdaad negatief over, toch ben ik dat niet. Mijn fijnzeef om de garnaaltjes eruit te vissen, werkt (té) voortreffelijk. Ik weet almaar meer wat vis erin de lettersoep zwemt. Toch wel jammer. Voor eenmaal ben ik, volgens sommigen toch, over iets positiefs (Free Musketeers), en dan wordt dat door een verlichte geest (!) afgebroken omdat het van mij komt. Zielig! ------------------- Wat Aard betreft: Ik heb de openingszin gelezen, meer niet. Goed voor terug naar afzender.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pehamo, Mag ik vragen waarom je voor Free Musketeers kiest? Er zijn meerdere uitgeverijen die goede boeken uitgeven in eigen beheer. Je betaalt daar dan wel voor, maar toch niet al te veel. Ook hebben sommige van zullke uitgevers correctoren en redacteurs in dienst met wiens aandacht je boek gewoon veel beter wordt, en dus beter uit de verf komt. (Je eigen fouten zie je meestal pas als het boek klaar is). Een manuscript printen, Pehamo, in ruil voor 80 adressen, lijkt mij een goede marketingstrategie van Free Musketeers waarmee datgene wordt opgeleverd wat gewenst wordt: persoonsgegevens. Bedrijven willen tegenwoordig persoonsgegevens om mensen te bereiken. Het kan niet waar zijn dat Free Musketeers die 80 door jou aangeleverde gegevens uitsluitend gebruikt om jouw boek aan te prijzen. Met een mail kun je dat ook zelf. Waarschijnlijk prijzen zij Free Musketeers aan, met behulp van jouw boek. Je boek is hun middel, niet hun doel. En jij bekijkt dat waarschijnlijk net andersom.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Pehamo, Van mij heb je 5 mailadresjes in je mailbox. Succes ermee! Vriendelijke groeten van Die Jo (Dio)