Script voor kortfilm gevraagd

Ik ben afgestudeerd aan de Toneelacademie in Maastricht als regisseur en werk momenteel met jongeren. Vanaf oktober start ik met een nieuwe groep en werk ik gedurende een jaar met ongeveer acht leerlingen aan een kortfilm. De jongeren zijn tussen de 14 en de 16 jaar en hebben vorig jaar met mij aan een kort project gewerkt. In mijn zoektocht naar een nieuw verhaal of script kwam ik op deze site terecht en misschien kan ik via deze weg met iemand in contact komen die een script voor een kortfilm kan schrijven. Ik heb eigenlijk geen échte specifieke eisen voor dit project, ik wil me laten verrassen door de creativiteit van de schrijvers. Ik vind het belangrijk dat het verhaal aansluit bij de belevingswereld van de kinderen. Daarnaast is het misschien ook belangrijk om te vermelden dat we vrij beperkt zijn in het gebruik van veel verschillende locaties. De film mag ongeveer 20 minuten duren en ik zou liefst het gebruik van tekst zoveel mogelijk willen beperken. Heb je teksten of inspiratiemateriaal of ben je bereid om iets nieuw te schrijven, neem gerust contact met mij op via het emailadres: ameliesoenen@hotmail.com. Groet, Amélie