mijn blog

Hoi, Ik heb vandaag een blog aangemaakt. Ik weet niet of ik dit bij de juiste forum verplaats maar als dat niet zo is mijn excuses. Mijn blog is: -verwijderd-

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Lisa, hoe vaak heb ik je nu op dingen aangesproken? Vrij vaak. Ik som even op: - Dubbele account - Spam (zie boven) - Vragen die je makkelijk met de zoekmachine had kunnen vinden - Onaardig doen tegen andere leden De grens is bij mij wel zo'n beetje bereikt. Ik vraag je nogmaals met klem om de regels van de site en het forum te lezen. Had je dat reeds gedaan dan had je kunnen lezen dat je blog/site of andere initiatieven promoten alleen in je onderschrift mag. De forumregels: http://www.schrijvenonline.org/forumregels De gebruikersvoorwaarden: http://www.schrijvenonline.org/gebruikersvoorwaar… Wat me echt steekt is echter dat mails, berichten en PB's stelselmatig genegeerd worden. Sterker nog: ik heb nog nooit een reactie van je terug gehad. Daarom plaats ik deze reactie ook op het forum, want mogelijk heb je je aangemeld met een e-mailadres dat je niet meer leest.
4 juli 2012 - 21:17

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
lisa bergje, gefeliciteerd met het feit dat je mij zover hebt gekregen om deze reactie te typen. Heb je je aandacht voor vandaag gehad of moet ik er nog een regel bijdoen?
LOL Spirit! Wat mij in een andere posting van Miss Little Mountain vandaag opviel, is dat ze plotseling in uitstekend Nederlands schreef. Dit is natuurlijk een nepfiguur, Dries heeft wel heel veel geduld!
4 juli 2012 - 21:29

Sorry, sorry en nogmaals sorry. Mij oude email adres wordt niet door mij in gebruik genomen. @ Deese. Wat bedoelt u met uitstekend Nederlands? Ik studeer Nederlands. Dus ik verwacht wel van me zelf dat ik stukken beter kan schrijven hè. Is dat voor een grap.........of... Nogmaals mijn excuus
4 juli 2012 - 22:15

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Lisa, stuur mij zo snel mogelijk per PB (envelopje bij mijn naam) een werkend e-mailadres dat je regelmatig leest. Anders gaat je account op slot.
4 juli 2012 - 23:27