Handboek voor schrijvers - Maaike Molhuysen

Afbeelding

Handboek voor Schrijvers

Sinds de eerste editie is het Handboek voor schrijvers een begrip geworden voor schrijvend Nederland en Vlaanderen. Tienduizenden schrijvers van verhalen, romans, essays en gedichten gebruiken het om te ontdekken waar ze terechtkunnen als ze beter willen leren schrijven en dichten, hoe ze een uitgever kunnen vinden voor hun manuscript en wat ze kunnen doen om hun boek te promoten.

Hoe gaat het eraan toe bij een uitgeverij? Waar moet je aan denken als je je boek zelf uitgeeft? En hoe maak je van schrijven je beroep? Schrijfcoach en redacteur Maaike Molhuysen (de Lettervrouw) verzamelde ook voor deze volledig geactualiseerde editie weer de beste ideeën, tips en adressen op het gebied van creatief schrijven en literair publiceren - van schrijfopleidingen en manuscriptbeoordelingsbureaus tot crowdfunding en het gebruik van sociale media om aandacht te vragen voor je publicaties. Dit handboek bevat daarnaast een nieuw hoofdstuk over e-boeken.

Het Handboek voor schrijvers wijst wederom de weg aan iedereen die zijn schrijfwerk serieus neemt.

Uitgever

Atlas Contact

Site uitgever

www.atlascontact.nl

ISBN

9789045705941

Prijs

25,99

Bladzijden

320

Soort boek

Het schrijfvak