3 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Mannen 50plus schrijfgroep Arnhem - Nijmegen

Mijn uiteindelijk doel: een roman of kort verhaal schrijven met als basis mijn losse levenservaringen. Gezocht gelijkgestemde mannen tussen de 50 en 70 jaar (geslacht en leeftijd zijn belangrijk om onze levenservaringen te herkennen/ delen ) Als je alleen schrijft mis je de respons, we kunnen elkaar bevragen/interviewen, en met een leeftijdgenoot van hetzelfde geslacht, heb je vaak momenten van : "Oh dat herken ik ook ". Verder kunnen we elkaar af en toe stimuleren als je een periode hebt waarin je wat dreigt in te slapen op het gebied van schrijven. Je moet het meer zien als een schrijfcoach, maar dan wederzijds en waarom, gewoon omdat een privé schrijfcoach best prijzig is. Een schrijfmaatje kan meerdere rollen innemen, schrijfcoach , interviewer, toehoorder, lezer en het leuke is verder dat de rollen ook omgedraaid kunnen worden. Verder is het minder formeel . Wissel je wat uit tijdens een "pilsje drinken aan de bar" , ga je samen naar een film die betrekking heeft op een bepaalde periode, of een bepaalde problematiek waarmee je allebei te maken hebt gehad. Liefst binnen een cirkel door Nijmegen en Arnhem. Ik heb diverse schrijfcursussen gevolg in Nijmegen, ben ook actief op het gebied van tekenen en schilderen (begeleid een schilder- en tekengroep als vrijwilligerswerk) Edy 68 jaar