Lid sinds

1 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oproep voor proeflezer 'Fine del mondo'

Hallo allemaal,

Mijn naam Pietje Puk en ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben inmiddels bezig met een manuscript, genaamd 'Fine del mondo'. Deze wilde ik nog door op z'n minst één proeflezer laten lezen, het liefst iemand die een beetje van me af staat.

Naar wie zoek ik als proeflezer? Iemand van 12 tot ongeveer 16 jaar. Hij of zij moet affiniteit hebben met zombies en ook met lezen; het liefst spannende verhalen. Het hoeft geen forumlid van Schrijven Online te zijn. 

Het verhaal zelf.  ‘Fine del mondo' (Italiaans voor 'einde van de wereld') moet het een eerste deel van een trilogie, wat door de bank genomen gaat over een zombie-invasie die in eerste instantie vier Nederlandse plaatsen (waaronder Almere en enkele plaatsen op de Veluwe) op z’n kop zet.

Deel 1 gaat over het zombificeren (om het maar zo te zeggen) van enkele personen en een vakantie van ons in eigen land. Ook daar spelen zombies een kleine, maar niet onbelangrijke rol. 

Het aantal pagina's. 96

Mocht je denken: hee, dit is wat voor mij of voor een bekende van mij? Laat het me a.u.b. weten.