Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schriftelijk Engels verbeteren

Ik zoek de Engelse versie van de Schrijfwijzer van Jan Renkema, of iets wat in de buurt komt. Ik wil mijn Engelse schrijven verbeteren namelijk en zoek een aanvulling op de cursus "Engels voor gevorderden" van het NTI. Bestaat die?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het boek gevonden!!! :!: Het heet "The elements of style" en is geschreven door William Strunk. Er is ooit aandacht aan besteed in het blad "Schrijven". Hij is alleen een stuk dunner dan 'schrijfwijzer" Ik heb gelijk de nieuwste versie besteld. :arrow: :nod:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als Nederlands je moedertaal is kan ik je in aanvulling op het bovenstaande het boek Righting English that's gone Dutch aanbevelen, van Joy Burrough-Boenisch.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als Nederlands je moedertaal is kan ik je in aanvulling op het bovenstaande het boek Righting English that's gone Dutch aanbevelen, van Joy Burrough-Boenisch.
Antigone, ik heb bij bol.com naar dit boek gezocht, maar kan deze niet vinden, weet je zeker dat de gegevens kloppen?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eindelijk een boek gevonden, die aansluit op mijn niveau en mijn informatie behoefte. Het heet "Advanced writing in English" http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/e… Er staan oa grammatica regels in en er staat in hoe je brieven moet schrijven, er staat zelfs in hoe je een cv in het Engels opstelt. Het is echt een aanrader voor iedereen, die op minimaal HAVO niveau Engels beheerst en deze taal nog beter wil beheersen.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Four Seasons, If you would like some practice................ I am living in Scotland at the moment and do all my work related writing in English these day's. You can not immagine how fast you will learn by just doing it. So if you want to write to me to practice by all means......................... there are so many wonderfull words over here wich you can learn only by being over here.