Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

de grote doorbraak: de publicatie of de acceptatie?

Niet zo lang geleden had ik een topic geopend over dierenleed. Toen hebben we het ook over het publiceren in Amerika gehad. Hoe geweldig of niet, hoe mogelijk of onmogelijk... Ik ben bijna bang om dit hardop te zeggen, om mezelf niet te 'jinxen', aan de andere kant ben ik ook weer zo nuchter om te denken... ach, dit heb ik dan mee en dat is ook leuk. Ok, ik hou jullie niet langer in spanning: Een grote uitgever (o, jongens, als dit lukt! Jullie zullen het niet geloven) heeft positief gereageerd op mijn brief en aantal voorbeeldhoofdstukken die ik had opgestuurd. Positief betekent: ze willen mijn complete manuscript zien! Dit is natuurlijk nog geen bevestiging, in de zin van, het kan nog alle kanten op. Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik. Maar, ik ben voorzichtig met dromen, doe het liever niet, praat met niemand hierover al kan ik me moeilijk inhouden (zoals jullie gemerkt hebben) Kent iemand deze gevoelens van onmacht en opgekropt verlangen? En trouwens, al komt die grote doorbraak, dan ben je er nog niet. Zullen ze me willen? Kan ik meer hiervan? Kan ik beter? :paranoid: Geef me aub een virtuele klap om me te kalmeren, please?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoop inderdaad dat het voor de Amerikanen ook geldt ja, en dat ze niet denken "wij zijn een grote, als je het niet wil zoals wij het willen, mag je wieberen" ;) Maar misschien zijn dat vooroordelen hoor ;)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
MichaM: hopelijk krijg ik de kans om te laten zien hoe een relatie schrijver-uitgever ook kan functioneren, maar misschien heb ik gewoon geluk en is het 'de ware', dan hoeft er weinig uitgelegd te worden. :)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
I'm keeping my fingers crossed for you! (al heb je dat vast niet nodig) Sowieso al reden tot vreugde, zo'n "please send".

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk succes LIL! Nou nog even afwachten of ze het accepteren. Ik ben benieuwd! Ik weet nog wel hoe erg ik zelf in spanning zat toen de eerste belangstellende reactie van een uitgever binnenrolde. Je kunt nog nauwelijks aan iets anders denken dan hoe de uitgever er op zal reageren.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@pluisebol, Odysseia, Lance: masha, masha danki! Heel veel afleiding, dat helpt goed. Nieuwe projecten, een goed boek, leuke uitstapjes, lekker chatten... en vooral niet naar de kalender kijken! Prettig weekend allemaal: It's Friiiiiday, mensen! Even bijtanken! :D