Start » Forum » Verschillende verhaallijnen in verschillende tijden

Verschillende verhaallijnen in verschillende tijden

7 reacties [Laatste bericht]
Runaway
Laatst aanwezig: 7 jaren 32 weken geleden
Sinds: 30 Mrt 2008

Verschillende verhaallijnen in verschillende tijden

Verschillende verhaallijnen in verschillende tijden die dan ook nog eens veranderen als ze bijeen komen?

Ik werk aan een verhaal met verschillende verhaallijnen. De 'hoofdlijn' staat volledig in de tt. De andere lijntjes begin ik steeds een beetje voor ze samensmelten met de hoofdlijn. Ik begin ze in de VT en op het moment van versmelting zet ik ze om in de TT van de hoofdlijn. Nu merkte ik op dat ik het soms wel en soms niet deed en nu zit ik dus met een dilemma. Trek ik die stijl overal door? Of kan dat eigenlijk helemaal niet?

Ik ben nieuw hier en heb me nog niet voorgesteld en nog niemand geholpen, maar ben dat wel vast van plan. *Bloos.*

Reacties

Waus
Laatst aanwezig: 2 weken 21 uren geleden
Sinds: 13 Dec 2006

Hee Runaway, welkom hier! Is dat je marathonverhaal?
Wat ik tot nu toe las - 12 februari - had ik 't nog niet gemerkt. Maar ik let ook niet op tijden, zal er de volgende keer op letten.

Runaway

Ja, inderdaad Waus. Ik werk momenteel alleen daaraan. Je mag altijd eens even kjken, ik zit vooral met het laatste nieuwe stuk, over Mart. Ik wil nu beslissen, en dan weer verder.

Ceridwen
Laatst aanwezig: 23 weken 6 dagen geleden
Sinds: 15 Feb 2006

Trek die stijl maar door. Het beviel/bevalt me wel!

Waus
Laatst aanwezig: 2 weken 21 uren geleden
Sinds: 13 Dec 2006

Tuurlijk kijk ik verder, ik heb 't nog lang niet uit! smile je hoort 't wel.

Dries Arnolds
beheerder
Laatst aanwezig: 2 uren 56 min geleden
Sinds: 9 Nov 2004

Ik heb de titel een beetje aangepast. Die was zo lang dat opmaak van de 'recente reacties' pagina helemaal raar ging doen.

Scribendi salutem!

Runaway

Oops, sorry! Zorg ik hier nog voor calamiteiten op schrijven online. Ik ben zelfs virtueel onhandig. Het is een vloek!

Ariadne
Laatst aanwezig: 39 weken 5 dagen geleden
Sinds: 16 Dec 2005

Hey runaway!

Leuk om je hier ook te treffen, meid!
Ik zal eens kijken, nu ik weer hersteld ben van alle rampen van de afgelopen tijd. frown
U hoort nog van ons! wink
Leuk dat je zo hard verder werkt aan je marathonverhaal! Succes!

smile groetjes, Ariadne

'Het kost tijd om schrijver te zijn, veel tijd. Om te lanterfanten, niets te doen. Helemaal niets.'
~ Gertrud Stein

• THEMA Kan schrijven je leven redden?
  • Hoe beschrijf je emoties?
  • Zo vind je een uitgever die bij je past
  • Zo belangrijk zijn de eerste 10 pagina's
  • Schrijftips van Anne-Gine Goemans
  • Schrijftechniek: vertellen en vertonen
  • Taaltips: taal en logica

Dit nummer verschijnt omstreeks 6 december oktober. Nog geen abonnee? Meld je aan vóór maandag 25 november 16:00 uur, dan krijg je dit nummer thuis!

Introductiekorting!
Schrijven

Iedere week het beste van Schrijven Online in je inbox? Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief. Boordevol nieuws, tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!