Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Verschillende verhaallijnen in verschillende tijden

Verschillende verhaallijnen in verschillende tijden die dan ook nog eens veranderen als ze bijeen komen? Ik werk aan een verhaal met verschillende verhaallijnen. De 'hoofdlijn' staat volledig in de tt. De andere lijntjes begin ik steeds een beetje voor ze samensmelten met de hoofdlijn. Ik begin ze in de VT en op het moment van versmelting zet ik ze om in de TT van de hoofdlijn. Nu merkte ik op dat ik het soms wel en soms niet deed en nu zit ik dus met een dilemma. Trek ik die stijl overal door? Of kan dat eigenlijk helemaal niet? Ik ben nieuw hier en heb me nog niet voorgesteld en nog niemand geholpen, maar ben dat wel vast van plan. *Bloos.*

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Runaway, welkom hier! Is dat je marathonverhaal? Wat ik tot nu toe las - 12 februari - had ik 't nog niet gemerkt. Maar ik let ook niet op tijden, zal er de volgende keer op letten.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, inderdaad Waus. Ik werk momenteel alleen daaraan. Je mag altijd eens even kjken, ik zit vooral met het laatste nieuwe stuk, over Mart. Ik wil nu beslissen, en dan weer verder.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik heb de titel een beetje aangepast. Die was zo lang dat opmaak van de 'recente reacties' pagina helemaal raar ging doen.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oops, sorry! Zorg ik hier nog voor calamiteiten op schrijven online. Ik ben zelfs virtueel onhandig. Het is een vloek!

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hey runaway! Leuk om je hier ook te treffen, meid! Ik zal eens kijken, nu ik weer hersteld ben van alle rampen van de afgelopen tijd. :( U hoort nog van ons! ;) Leuk dat je zo hard verder werkt aan je marathonverhaal! Succes! :) groetjes, Ariadne