Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers/verhalen gezocht voor website

Ik wil een nieuwe website beginnen waar je online korte tot middelmatig lange verhalen kunt lezen in allerlij genres. Daarvoor zoek ik nog verhalen. Ze moeten min. rond de 1000 woorden bevatten en mogen max iets van 10.000 woorden groot zijn. (website: www.readit.tk)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom deze website Lenaatje? Ik heb het idee dat er al veel websites zijn waar je verhalen kunt plaatsen/lezen? Doe jij het anders? Beter? Kunnen mensen straks ook reageren op de verhalen? Of alleen lezen? Dit is niet bedoeld als kritiek hoor. Ik wil graag meer weten over het hoe en waarom. Waarom zou ik mijn verhalen aan jou en je website toevertrouwen. Vertel! Van wie zijn de verhalen die er al staan? Er staat geen auteur bij. Kortom, vertel ons eens wat meer.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een leuk idee, Lenaatje, maar ik heb net een verhaal gelezen en daar staan nogal wat spel- en taalfouten in. Misschien kan je de verhalen beter eerst redigeren voor je ze op je site zet. Dan heb je meer kans dat schrijvers je site serieus nemen en er zelf hun verhalen willen plaatsen. (allerlij=allerlei)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie ook nergens ruimte om te reageren, dus veel van je verhalen leren zit er op deze site ook niet in. Kritiek kun je niet (niet gemakkelijk) krijgen.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
tk domeinnamen zijn gratis en meestal bevatten ze bagger. En Lenaatje; als je geld wilt verdienen met advertenties zal je een serieuze site moeten opzetten.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet dat die gratis zijn. Het sub domein bij woelmuis is ook gratis. En zoals Eliza al zegt. Wil je er straks met AdSense geld verdienen moet je inderdaad een serieuze site bouwen met stevig content. Anders verwijdert Google genadeloos je account.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat ik het lastigste vind aan deze site is dit. Er staat: "Zelf ook een verhaal insturen? Klik hier voor meer informatie." Maar die informatie is er niet. Je kunt alleen je gegevens invullen en een bericht. Misschien is de site te vroeg de lucht in gegaan? Een leuk idee... maar... we weten niet wie Lenaatje is. Misschien moet ze een opdracht voor school vervullen. En misschien krijgt ze hier een voldoende voor.