Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitgeverij Elmar te Rijswijk

Kent iemand uitgeverij Elmar te Rijswijk? Ik kan uit hun website niet veel gewaar worden.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Elmar Reizen is inderdaad een reisbureau. De uitgeverij is denk ik iets wat ze erbij doen. http://www.elmarreizen.nl/informatie/podia/Links/… "Uitgeverij Elmar heeft van nagenoeg alle landen op de wereld een reishandboek uitgegeven. Op de site van de uitgeverij kun je in de rubriek 'boeken' kiezen uit een onderwerp (o.a. reizen, reisverhalen gezondheid, vervoer en sport). Bij de hoofdrubriek reizen vind je een korte inleiding van alle reishandboeken van de uitgeverij. Ook de boeken met reisverhalen zijn zeer de moeite waard!"

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ze geven heel wat meer uit dan reishandboeken en dergelijke, namelijk: Esoterie. Reizen Auto, motor en fiets Sport en denksport Economie en maatschappij Gezondheid en voeding Kinderboeken Humor, naslagwerken en kunst Onderwijs en opvoeding Psychologie en dromen Literatuur, sagen en sprookjes Natuur, plant en dier Biografiëen Thrillers en detectives Dit staat op de homepage van Elmar. Zelf heb ik ze 'n week of zes geleden gemaild, met de vraag of belangstelling hadden voor een manuscript over positief denken Nooit een reactie gekregen...

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onlangs heb ik als reactie gekregen dat Elmar de fondsen gaat 'uitdunnen'. Dat gold in elk geval voor esoterie, waarvoor nog meer vertelt het verhaal niet. De reactie was wel heel sympathiek. Dat heb ik al vaak aan de hand gehad: Als er geen fonds voor is, krijg ik wel uitermate vriendelijke afwijzingen waarbij een enkeling zelfs 'erg hoopt' dat het alsnog uitgegeven zal worden. Maar waarom tref je nou nooit eens een vriendelijke uitgever mét een toepasselijk fonds? Zucht....