Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Foto prentenboek uitgeven

Hallo :) Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met het uitgeven van een prentenboek voor kinderen met foto's voorzien van kleine tekstblokken? Wie o wie... groetjes, Naomi

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is je doel, Naomi? En is het in zwart-wit of kleur? En kun je eventueel niet zelf die tekstblokken in of onder de foto's monteren? Daar zijn toch eenvoudige programma's voor? Groetjes, Marriejeanne, en welkom op het forum! Mooi nieuw onderwerp!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij de Hema, Bruna enzovoort zijn daar hele handige programaatjes voor, kun je downloaden van hun site en daarmee een fotoboek samenstellen. En oja: welkom!

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, wat een snelle reactie's :) Even zien, sinds enige tijd heb ik een webwinkel met hebbedingetjes zoals babyslofjes, kimonojasjes en theemutsen van wolvilt en zijde, met als nieuwe "lijn" A Felted Farm; boerderijdiertjes van vilt waarvan de helft van de opbrengst naar kinderboerderijen en Stichting Cavia gaat. Nu leek het mij (niet in het allerminst om deze opbrengste te vergroten natuurlijk, haha!) leuk een prentenboekjes uit te brengen met in plaats van getekende illustraties juist foto's van deze beestjes met kleine stukjes tekst eronder of ernaast. Een beetje een Dick Bruna idee, zeg maar :) Ik hoor het graag! groetjes, Naomi

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ken je deze, Naomi? http://www.degestreepteboekjes.nl/website/Read.ph… Ik geloof dat hij de hele pagina nu pakt, dan moet je zoeken naar het boek 'Dikke klapzoenen'. Dat lijkt misschien wel op wat jij zou willen? Ik weet niet hoe ze dat gemaakt hebben. De Eenhoorn ken ik als uitgever, ja. Ik schrijf er niet voor maar ken het bestaan. Geven die ook zoiets uit?

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ontzettend leuke website trouwens ... over dat schaapje, eh, kindje, in de wei, leuk! (bij het dekentje).