Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers [horror]

Beste mensen, Ik zoek proeflezers voor mijn verhaal. Titel: Nachtmerrie uit Hel Hoofdstuk 1: De Slachter (de hoofdstukken staan op zichzelf, ze worden alleen verbonden door de hoofdpersoon) Genre: horror Begin fragment: Ik pak wie ik tegen kom, wie mij tegen komt is eraan. Zelfs met een kort rokje en een te laag uitgesneden truitje kom je niet van me af. Je kunt me niet omkopen, je kunt me niet verslaan. IK ben de vijand, die je nooit wil hebben. Toch, kent iedereen mij, niet persoonlijk maar van naam. Ik loop, zie en neem wat mij toebehoord, dat vind ik. Jou, mijn beste mens, wacht iets bijzonders, wat lang niet iedereen mee mag maken. Jou, mijn beste mens, jou lot is speciaal. Het verhaal is iets meer dan 4000 woorden lang. Ik zou het fijn vinden als wat mensen dit verhaal zouden willen lezen. Je kunt het beste mailen. Groetjes, Debora

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Debora, als je proeflezers wilt dan reageren ze wel en klikken dan op contact. Als ik jou was zou ik je mail adres weghalen bij je post. Andere mensen die niet lid zijn, kunnen je ook mailen met hele andere bedoelingen. Er staat bewerken bij je post bovenaan :) horror? Daar moet ik nog over nadenken. Misschien kan ik dan niet meer slapen :ninja:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
toebehoord->toebehoort jou lot->jouw lot Probeer eerst nog even dat soort fouten eruit te halen, dat is voor de proeflezers wel zo prettig.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Sommige mensen vergelijken het verhaal met 'Saw' of 'The Bone Collecter' om je een klein idee te geven. Bedankt voor de tip, ik zal mijn e-mail adres eruit halen. @ MichaM: Sorry, ik heb de spelfouten inmiddels er een heel eind uit gehaald (denk ik) Groetjes, Debora

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ligt eraan wat je smerig noemt ;) Zelfs mijn zus (die ECHT niet tegen horror kan) heeft het gelezen. En tja, het is maar net wat je smerig vind toch? Ik weet niet wat jij er onder verstaat??

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vond Saw en Bone collector behoorlijk smerig. Hm, ik ben wel nieuwsgierig nu, mail maar, mijn adres staat in mijn profiel. Zet er ook even bij waar je wil dat ik op let enzo.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mail mij ook maar, klik gewoon op mijn contactknop. Zelfde als MichaM, zet er even bij waar je wil dat ik op let. Alleen moet je bij mij niet voor hoe-is-de-sfeer-vragen zijn, dat kan ik niet (of niet goed) voelen :)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gatver Debora, ik heb een hekel aan Saw. :puke: Die vrouw die in die bak met injectienaalden moet zoeken. :paranoid: die kerel die in die gastank moet kruipen en dan levend verbrand. :eek: Brrr, :puke: Ik weet niet of ik het dan wel durf te lezen. :tear:

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Pehamo, Nee sorry dat komt er niet in voor hoor haha. Het gaat vooral over tja, waarover eigenlijk... Rare dingen die eigenlijk niet kunnen gebeuren tenzij je knetter gek bent hihi. Zelfs bij het bedenken ervan denken velen al dat je een psychopaat bent :o Groetjes, Debora

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gaat eigenlijk nergens over, heb ik na lezing gemerkt. Sorry, ik ben er niet zo enthousiast over. Ik heb hem met opmerkingen teruggestuurd.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Debora, heb het ondertussen ook gelezen en voel me helemaal opgelucht. :) Geen superenge dingen. Wel vlot geschreven en behoorlijk smerig, :puke: maar eng, nee hoor, ik was heelemaal niet bang. :unibrow: