Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

royalty's

Dat was ik warempel vergeten. Het is nu vijf jaar geleden dat ik mijn eerste boekje via Gopher heb uitgegeven. Ik dacht dat het helemaal niet meer verkocht werd. Krijg ik daar een mailtje dat de royalty's over het eerste gedeelte van het afgelopen jaar worden uitbetaald. Sommige boeken zijn via het Centraal Boekhuis besteld (ik wist helemaal dat ze daar ook waren) en andere weer bij Gopher. Ik zal er niet rijk van worden, maar toch geeft het een leuk gevoel. vroeger toen ik nog werkte kreeg ik salaris. maar dit zijn royalty's. Dat klinkt toch effe wat heftiger vind ik.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartstikke leuk nieuws voor je Jacqualine, is het genoeg om leuks van te kopen wat je altijd graag hebt willen hebben? dat heb je wel verdiend.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welnee, het is een aalmoes. het gaat mij meer om het idee dat ik gewoon nog wat verkoop kennelijk en dat ik dan ook nog drie cent ofzo krijg. Dat is het alleen. Ik zou er nog geen lekkere roman van kunnen kopen.....

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geniet ervan en werk hard om in de toekomst meer te vangen. Moet toch leuk zijn als je kan zeggen dat je van je royalty's leeft.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is nog 'ns een lekkere opsteker - dan heb je letterlijk en figuurlijk het gevoel dat al dat harde werken niet voor niets is geweest. Zelf probeer ik altijd de royalty's een beetje te vergeten. In de laatste week van april komt er dan een brief van de uitgeverij met het overzicht van het afgelopen jaar... In de eerste week van mei krijg ik dan weer een bedrag(je) bijgeschreven, en dat voelt dan toch een beetje als 'gratis geld'. :)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Secret garden, zo is het feitekijk gevoelsmatig voor mij ook, een extra-extraatje.