Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wat is een serieus emaildres?

'S bij Boekschout.nl een balletje opgeworpen over de mogelijkheid of ze net als de Free Musketeers een manuscript van me uit willen geven. Geen probleem, ik hoef alleen een aantal serieuze emaildressen te leveren. Boekschout zei niet hoeveel adressen ze wilden hebben, maar iemand op de site noemde het aantal van 40. Nou hebben we vast allemaal nog vers in het geheugen, dat gezeur van mij om tachtig emaildressen. Het laatste wat ik en vooral jullie willen is nogmaals dat gesmeek van mij op de knietjes om emailadresjes. Dus dat gebeurd gewoon niet. (een goed voornemen voor 2008.) Heeft iemand ervaring met bibliotheken of boekenwinkels als serieus adres aanleveren? Of een boek uitgeven in eigen beheer, wat kost dat ongeveer? (hihihi, dat rijmt ook nog.)

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hai! Je schrijft:
Ik ben nogal een aandachttrekkertje op deze site.
Nou, dat valt nog wel wat mee. Vind je dat zelf nu echt?
Soms krijg ik wel eens op mijn kop, maar daar vraag ik vast om.
Ik geloof niet in mensen op hun kop geven. Ik was al bang dat een cursus volgen bij ScriptPlus in Amsterdam moeilijk zou zijn. Ik heb het vier jaar lang gedaan, er erg veel plezier gehad en er nog meer geleerd. Ik wist niet dat je in Friesland woont. Op de een of andere manier plaatste ik je in het zuiden. :o Anders had ik al eerder naar Parnas in Leeuwarden verwezen. Of Groningen. Daar zitten goede mensen om je te begeleiden. Als je me even mailt, dan kan ik je wel wat namen en adressen geven. In vier lessen klaar zijn om uitgegeven te worden, lijkt mij erg snel. Ik ben het eens met rudolf. Gun jezelf tijd om te rijpen als schrijfster.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Aart en Ariadne, bedankt voor jullie wijze raad en tips. Nee Zjors, het klikte niet tussen mij en tenMors. Ik heb gebraust op schrijven online Aart en kwam bij schrijven online Academi uit. Maar is deze cursus wel passend voor mij? Parnas en USVA vond ik niet duidelijk overkomen, Ariadne. De cursus verhalen schrijven van Uitgeverij Priem van Nico Denhoorn lijkt me wel leuk. De site word enthousiast beschreven. Nico heeft me gisteren gebeld en hij klonk heel aardig. het kost 295 euro voor zes maanden. Daarvoor word me een uitgebreid begelidingspaket beloofd, Ik volg je raad en ga even bij cusussen en opleidingen kijken Aart.