Start » Forum » Mijn printer print niet?

Mijn printer print niet?

6 reacties [Laatste bericht]
eef
Laatst aanwezig: 4 jaren 27 weken geleden
Sinds: 13 Jul 2007

Mijn printer print niet?

Nu heb ik eindelijk een nieuwe printer. Een Epson 8450, zo een die ook kan kopieren en scannen. Als ik hem aanzet komt er gelijk zo'n mooi lcd schermpje met hoe ik kan kopieëren. Dit wil ik niet, ik wil printen. Inmiddels heb ik de hele handleiding al twee keer doorgelezen, op de site gekeken en nog steeds ben ik er niet achter wat ik fout doe. Alle software staat ook gewoon op de computer. Hij geeft netjes aan dat de documenten in de wachtrij staan,...maar er komt niets. De inkt, stekkers e.d. heb ik ook gecontroleerd.
....inmiddels de wanhoop nabij,..heeft iemand een tip?

Reacties

Dries Arnolds
beheerder
Laatst aanwezig: 3 dagen 15 uren geleden
Sinds: 9 Nov 2004

Dit heeft echt niks met schrijven te maken. Dit onderdeel van het forum is bedoeld voor computerdingen die met schrijven te maken hebben. Ik stel voor dat je hiermee naar een computerforum gaat. Ik denk dat mensen je daar ook veel beter kunnen helpen.

Scribendi salutem!

eef
Laatst aanwezig: 4 jaren 27 weken geleden
Sinds: 13 Jul 2007

Sorry, je hebt gelijk. Ik dacht misschien weet iemand het. Ik ga me tot iemand anders wenden.

Job.
Laatst aanwezig: 9 jaren 23 weken geleden
Sinds: 16 Apr 2007

Je weet zeker dat er inkt, papier inzit? En alles is ook aangesloten; je hebt het gevoel dat de printer weet wat en dat hij moet printen?

Zij die met weinig tevreden zijn, zullen het rijkst zijn, want tevredenheid is de grootste schat.

MichaM
Laatst aanwezig: 3 jaren 50 weken geleden
Sinds: 13 Feb 2007

Print eerst eens een test-pagina...

Micha Meinderts - Sociaal dyslect heeft een nieuwe website!
"De nacht was gevallen en Arthur veegde de scherven bij elkaar." | "Ik ben niet lui, ik bespaar energie." | "Nederlands is makkelijker als je denkt."

Eliza
Laatst aanwezig: 6 jaren 33 weken geleden
Sinds: 26 Dec 2006

Je hebt een nieuwe printer. Is het mogelijk dat je oude printer nog in het configuratiescherm staat?
Als je wilt printen, krijg je een scherm waarin je kan aangeven welke printer er moet worden gebruikt. Grote kans dat hij bij het printen nog automatisch de oude printer kiest.

Noekie
Laatst aanwezig: 2 jaren 13 weken geleden
Sinds: 12 Aug 2007

Ik denk iderdaad dat het het laatste is. Je moet hem even op standaard instellen, misschien dat dat werkt!

I'm not myself, I'm a replica of me...

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
Lees Schrijven Magazine!

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór 23 september!

Word abonnee