Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ik wil gewoon pennen

ik wil gewoon schrijven niet meer niet minder maar hoe begin ik hier in godsnaam ik vind mijn weg niet sos

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een beetje afhankelijk van waarover je liefst wilt schrijven, kun je proberen een gebeurtenis uit het verleden te gaan beschrijven. Liefst iets wat je geraakt heeft, waar je veel plezier om hebt gehad, of een verdrietig voorval. Zo komt je schrijfgeest een beetje los. Heb je geen idee waarover je wilt schrijven?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gewoon gaan zitten en schrijven en niet direct alles afkeuren wat op het papier verschijnt.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Soulput? Wat vertelt jouw naam ons? Dat je ziel in de put zit? Of is die verwijzing toevallig? Ik ben net vanmiddag begonnen aan de volgende curus: ontdek je schrijftalent (hier op de site te bestellen) Wanneer je net zoals ik, wel eens iets aardigs op papier zet maar er vaak geen geheel van weet te maken, kan zo'n cursus (er zijn meerdere cursussen) je een beetje op weg helpen. Toen ik me er vanmiddag in verdiept heb, zag ik meteen het nut van de handvatten die me werden toegereikt. Hopelijk verloopt de cursus in stijgende lijn. We zullen zien :D. Misschien is dit ook een ideetje voor jou? Veel succes met het verbeteren van die dingen waat je nog niet tevreden over bent. Vergeet niet; daar heeft iedere pennelikker in meerdere of mindere mate last van :D. Groetjesss

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Soulput. Begin gewoon eens in het voorsteltopic. Vertel ons wie je bent, wat je doet, wat je liever doet, hoe oud je bent, wat je hobby's zijn, wat je van het leven wil en hoe je dat wil gaan bereiken, kom maar op, wij zijn je klankbord! :nod: :thumbsup: