Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

word-vraagje

Ik erger me groen en geel aan mijn word-versie. Als ik een nieuwe regel wil beginnen en op enter druk, slaat hij automatisch een regel over. Ik heb dus tussen elke nieuwe regel een open regel en omdat dit natuurlijk niet de bedoeling is, ben ik genoodzaakt soms zinnen door te laten lopen, terwijl dat niet zo hoort. Ik heb al in word-help gezocht naar oplossingen maar kom er niet achter hoe ik het kan veranderen. Het is schijnbaar ook een standaard instelling want hij doet dit bij elk nieuw document wat ik aanmaak en al vanaf de eerste keer dat ik hem gebruikte. Nou weet ik alleen de simpele mogelijkheden van word en ben ik geen advanced gebruikster (ondanks dat ik dagelijks schrijf), dus ik hoop dat het wel aangepast kan worden. Iemand hier die me kan helpen?

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Is het probleem inmiddels opgelost?
volgens mij kun je ook gewoon rechtermuisknop, kies voor alinea, alles op 0 en regelafstand: enkel?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nouja, het was nog niet zozeer een probleem, maar ik kom het met regelmaat tegen, ook vanwege mn studie. Nu ik de sneltoets heb is het sowieso opgelost.

Oh, ik geloof dat je het over de oorspronkelijke vraag hebt? Dit ging om een plusminusteken.