Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Historische Roman uitgeven

Hoi iedereen. Ik ben bijna klaar met mijn eerste historische roman, een stervend hart, en ben al druk opzoek naar een uitgever. Het enige is dat ik niet precies weet of hier een overzicht van bestaat o.d. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Of weet iemand nog een uitgeverij die o.a. historische romans uitgeeft?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
op de homepagina (start) van dit forum kun je 'schrijfgids' aanklikken ('bekijk de categorien') Daar vind je een lijst met uitgeverijen, compleet met korte omschrijvingen van hun fondsen. Succes!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
ahum Dries.... :o je raakt zo gewend aan je eigen manier he.... Nou, heeft deze vraag mij ook nog geholpen!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
ik lees veel te veel historische romans :p zit nu bijna in 3 VWO en heb bijna alle dingen als Les misèrables, de klokkenluider van de notre dam, het spook van de opera, geheim van de schrijver al uit :p

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Over niet al te lange tijd hoop ik mijn criminologisch-historische studie "Bronstig Brabant" te voltooien. Daarvoor zoek ik een uitgever die dit gewaagde boek durft te publiceren. Inmiddels heb ik vijf boeken bij POD uitgevers het licht doen zien, maar de formule bevalt mij niet. Dit boek behandelt in de meest ruime zin het aspect zedendelicten, vooral die zich in het verleden in Brabant hebben afgespeeld. Ook passeert de zeden- en moordzaak Marietje Kessels (1900) de revue. Belangstellende uitgevers kunnen een synopsis van dit werk toegestuurd krijgen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Over niet al te lange tijd hoop ik mijn criminologisch-historische studie "Bronstig Brabant" te voltooien. Daarvoor zoek ik een uitgever die dit gewaagde boek durft te publiceren. Inmiddels heb ik vijf boeken bij POD uitgevers het licht doen zien, maar de formule bevalt mij niet. Dit boek behandelt in de meest ruime zin het aspect zedendelicten, vooral die zich in het verleden in Brabant hebben afgespeeld. Ook passeert de zeden- en moordzaak Marietje Kessels (1900) de revue. Belangstellende uitgevers kunnen een synopsis van dit werk toegestuurd krijgen.
Kladeg, je zult ze wel zelf moeten benaderen, die uitgeverijen, en polsen of ze belangstelling hebben.