Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Kent iemand deze uitgevers?

Al zoekend naar de wat kleiner uitgeverijen kwam ik een paar interessante uitgeverijen tegen. Aristos Zij geven zelf uit en volgen de normale procedure. Daarnaast is het mogelijk bij hen in eigen beheer uit te geven. Dat laatste ben ik niet van plan trouwens. Uitgeverij Sirene richten zich erg op vrouwelijke lezers Uitgeverij Lemmens Uitgeverij Archipel Heeft iemand ervaring met een van deze uitgevers?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken ze wel. Ervaringen met ze heb ik niet. Van Aristos krijg ik altijd een nieuwsbrief en er staan wat boeken op mijn boekengek site die daar vandaan komen.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen ervaringen met deze uitgeverijen. Wel weet ik dat uitgeverij Sirene en uitgeverij Archipel worden genoemd in het "Handboek voor schrijvers". Zij vallen onder de 'uitgeverijen van populaire fictie'. En heb ik laatst een 'zelfhulpboek' gelezen van uitgeverij Archipel, die ook in het blad 'Paravisie' werd genoemd.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Over Lemmens hadden we hier toch een topic? Snuffel eens bij het subforum 'uitgeven'.
Ja dat heb ik gelezen. Het is al uit 2007 maar uiterst komisch leesmateriaal. Je zou het kunnen gebruiken voor een Herman Brusselmans achtig boek (in de stijl van Uitgeverij Guggenheimer trilogie).

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Meneer Lemmens was nogal gepikeerd over het feit dat we over hem spraken. Wellicht komt ie nu weer langs? http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/30…