Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Passage en de Kleine Uil

hallo, Heeft iemand ervaring met de Groningse uitgevers Passage en/of De Kleine Uil? Ervaringen met andere kleine uitgevers hoor ik ook graag. Bedankt alvast!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kim heeft haar eerste boek 'Tegengif' daar toch uitgebracht? Bij Passage. Ze zit nu bij de Boekerij. PB haar anders even, ze is hier niet vaak meer.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier ben ik! Ik heb een soort verslag in drievoud geschreven over mijn eerste ervaringen bij Passage. Ik ga hier niet al die links plaatsen, maar als je ze wilt lezen moet je even naar mijn site gaan (zie url in mijn onderschrift) en dan naar de pagina 'FAQ'. Daar staan de 3 links (onder het kopje 'Tips voor beginnende schrijvers') ! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het gelezen Judith. Het klinkt goed! Als voormalig 'Stadjer' ( = inwoner van Groningen) lijkt het me geen slechte keus mijn manuscript bij hen aan te bieden. Ik heb vanmiddag een pakketje klaargemaakt met een synopsis e.d en een paar hoofdstukken. Die zal ik morgen, samen met een begeleidende brief, naar hen opsturen. Zo'n geweldig debuut als van jou zal het niet worden ( als het al een debuut wordt,hahaha), daar leent het onderwerp zich niet voor denk ik. Thrillers zijn meer in trek dan romans tegenwoordig maar ik ben nu eenmaal geen thrillerschrijfster. ik houd je op de hoogte via onze hyves, oké?