Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Irritant ongevraagd scrollbalkje

Ik zoek zelf al een tijdje naar de oplossing maar vindt niets. Ik heb Windows Vista en gebruik Open Office. Als ik binnen een document op een normale manier naar beneden scroll (scrollbalk aan de zijkant), verschijnt er een volgende keer wanneer ik de muis in het document beweeg, een kleine horizontale of verticale kleine scrollbalk. Weet iemand hoe ik die kan uitschakelen? :retard:

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
sorry geen idee. misschien kan je google-en op de trefwoorden vista en scrollbalk? Ik noem maar iets :!:

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap het niet, ik heb ook Vista en OpenOffice (versie 3.0) en ik probeer je probleem na te bootsen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan het ook niet beter uitleggen, maar het is behoorlijk irritant als je pagina plotseling naar beneden of naar boven beweegt en je net begint te typen. Ik gebruik trouwens niet de muis maar het touchpad(laptop). Misschien zit het daar in? :crybaby:

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je de 'tap'functie van je touchpad aanstaan? Die zorgt ervoor dat je met je touchpad kan klikken. Mijn ervaring is dat dat vaak per ongeluk gebeurd tijdens het typen waardoor je ergens anders in je document belandt. Het uitschakelen van de tapfunctie, ergens in het configuratiescherm moet je de opties kunnen vinden, zou kunnen helpen.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@trannel Ik zei het afgelopen zomer nog: Grunn rules!! Bedankt trannel. Er blijkt op zo'n touchpad, net als op het scherm, ook een scrollbar aan de zijkant te zitten. Kennelijk heb ik die regelmatig per ongeluk aangeraakt. Wat een opluchting. :hug: